Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@21:51:59 GMT

احمد نوراللهی و مهدی قایدی گل کاشتند !

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۱۴۹

احمد نوراللهی و مهدی قایدی گل کاشتند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد این دو وارد زمین شدند. احمد نورالهی در یک حرکت انفرادی گل برتری تیم فوتبال شباب الاهلی را به ثمر رساند و مهدی قایدی هم با حرکات وِیژه خود در چند صحنه دروازه تیم حریف را با چالش مواجه کرد که مهمترین آن سرنگون شدن توسط مدافع شماره ۴ تیم الجزیره بود که داور دستور به ادامه بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش دو بازیکن برای تصاحب توپ که با سرنگونی مهدی قایدی همراه بود. مهدی قایدی معتقد بود مدافع شماره ۴ به توپ ضربه نزده و در بلند شدن از زمین بی احتیاطی کرده و موجب سرنگونی او شده اما داور در حالی که به صحنه نزدیک بود معقتد بود این یک برخورد طبیعی بود و به بازی ادامه داد.

مدافع شمار ۴ تیم الجزیره بعد از اینکه توپ از صحنه دور شد بالای سر مهدی قایدی رفت و به باشوی فوتبال ایران به خاطر اینکه خود را به زمین زده اعتراض کرد و به نوعی معتقد بود مهدی قایدی دراین صحنه شبیه سازی یا به عبارتی تمارض کرده که البته چنین دیدگاهی نمی تواند درست باشد چرا که در این صورت داور مهدی قایدی را با کارت زرد مواجه می کرد. مهدی بعد از اینکه مدافع شماره ۴ از بالای سر او به بازی برگشت خطاب به دروازه بان الجزیره پای چپ خود را نشان داد و گفت مدافع هم تیمی اش به او ضربه زده و داور باید به سود شباب الاهلی پنالتی می گرفت.

با این حال اتفاقات پایان بازی برای شباب الاهلی خوش بود چرا که این بازی مهم را ۲-۱ برد و با ۱۴ امتیاز بالاتر از الجزیره در پایان هفته هفتم در رده دوم جدول ایستاد. صدرنشین لیگ امارات العین است که ۳ امتیاز بیشتر اندوخته است. شباب الاهلی در ۵ بازی قبلی خود تیم الجزیره را شکست نداده بود.

 

تماشاگران تیم شباب الاهلی در پایان بازی احمد نورالهی و مهدی قایدی را به شدت هر چه تمامتر تشویق کردند. بردهای شباب الاهلی؛ همیشه پای یک ایرانی در میان است. یک بار مهدی قایدی و یک بار احمد نورالهی. آنها در بازی با الجزیره یک بار دیگر توانمندی خود را به رخ کشیدند. احمد نورالهی یک گل قشنگ زد و مهدی هم کاری کرد که تیم الجزیره از دقیقه ۶۲ به بعد بیشتر به دفاع فکر کند تا حمله. او جدا از پنالتی یکی دو پاس منجر به موقعیت گل داد و یک بار هم در موقعیت گل قرار گرفت که ضربه اش وارد چارچوب نشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شباب الاهلی مهدی قایدی شباب الاهلی مهدی قایدی احمد نورالهی شباب الاهلی تیم الجزیره مهدی قایدی یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباءء روز گذشته در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف النصر رفت و در شرایطی که با دو گل از میزبان خود پیش بود، نتوانست این برتری را حفظ کند و جدال تماشایی دو تیم با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این تساوی در شرایطی به دست آمد که کلباء در دقیقه ۷۸ موفق شد به گل سوم دست پیدا کرده و از میزبان خود نیز پیش بیفتد، گلی که روی پاس فوق العاده مهدی قایدی به دست آمد و ستاره ایرانی ببرها که در این دیدار گل نخست بازی را نیز به ثمر رسانده بود، پایه گذار یک گل مهم و سه امتیازی تیمش شد، اما در ادامه و با تصمیم سختگیرانه تیم داوری، این گل مردود اعلام شد.

این لحظه ارسال قایدی است. آندرس وومبرگر در شرایط آفساید قرار دارد ولی هدف قایدی از این پاس، بازیکن دیگری است که پشت سر وومبرگر قرار دارد.

داستان از این قرار است، زمانی که مهدی قایدی توپ را از سمت چپ به روی دروازه النصر ارسال می‌کند، آندرس وومبرگر مهاجم اسلوونیایی کلباء، در شرایط آفساید قرار دارد، اما ستاره بوشهری، توپ را برای بازیکن دیگری که گوستاوو اولیویه را باشد، ارسال می‌کند. این بازیکن برزیلی پس از آنکه پاس قایدی را کنترل کرد، با یک شوت زمینی به گوشه دروازه، نتیجه بازی را ۳ بر ۲ کرد و خوشحالی را به اردوی کلباء آورد.

توپ به گوستاوو رسید و در این صحنه که راشد عمر با وومبرگر برخورد کوچکی داشت، برای مردود شدن این گل کفایت می کرد.

در شرایطی که همه در انتظار شروع مجدد بازی از مرکز میدان بودند، ناگهان کمک داور ویدیویی مسابقه از سهیل عبدالله علی، قاضی میدان درخواست کرد تا برای بازبینی صحنه به کنار زمین بیاید. داور VAR اعتقاد داشت زمان ارسال مهدی قایدی، دیگر بازیکن کلباء یعنی آندرس وومبرگر در موقعیت آفساید بوده و سد راه راشد عمر، مدافع النصر می‌شود و همین دخالت کوتاه و برخورد جزئی وومبرگر با مدافع النصر، منجر به تاثیرگذاری مهاجم اسلوانیایی در جریان بازی می‌شود.

شوت دیدنی گوستاوو به گوشه دروازه رفت و گل سوم را رقم زد ولی این گل پر پر شد.

سهیل عبدالله علی، قاضی میدان نیز پس از بازبینی صحنه اعتقاد داشت که همان برخورد کوچک میان وومبرگر و راشد عمر برای تاثیرگذاری بازیکن کلباء در جریان بازی تاثیرگذار و کافی بوده است. در نتیجه گل سوم ببرها مردود اعلام شد تا مهدی قایدی نتواند ششمین پاس گل خود را در این فصل به ثبت برساند.

این هم صحنه ای است که داور مسابقه تشخیص داد به علت برخورد وومبرگر با راشد عمر، گل باید مردود اعلام شود.

به هر شکل این تصمیم سخت گیرانه تیم داوری و البته حضور وومبرگر در بدترین نقطه زمین سبب شد تا کلباء دو امتیاز حساس و مهم را از دست بدهد و قایدی نیز نتوانست بر تأثیرگذاری هایش روی گل های ببرها بیفزاید.

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟