Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرام جونز، سرمربی موقت نیوکاسل از بازیکنانش می خواهد نهایت توان را خود را برای کسب نتیجه به کار بگیرند

گرام جونز که تازگی جانشین استیو بروس اخراجی شده است و فعلا در کسوت سرمربی موقت روی نیمکت زاغ ها حضور دارد انتظار دارد شاگردانش هرچه در توان دارند را به کار گیرند.
طرفداری| به گزارش چهار چهار دو، جونز روز شنبه، هدایت نیوکاسلی ها را مقابل کریستال پالاس در سهلرست پارک عهده دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونز، جانشین استیو بروسی شد که روز چهارشنبه به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد. پس از اتمام انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل، آماندا استیولی یکی از اعضای پرنفوذ کنسرسیوم، از نزدیک شاهد جدال نیوکاسل و تاتنهام بود، دیداری که ابتدای آن، کالوم ویلسون بعد از دو دقیقه دروازه اسپرز را باز کرد. 

در آغاز جو خوشی بر سنت جیمزز پارک حاکم بود که زیاد طولی نکشید و در نهایت 3 بر 2 بازی را به تاتنهامی ها باختند و همین باعث شد که استیو بروس اخراج و پس از آن از جونز درخواست شود تا موقتا روی نیمکت نیوکاسل بنشیند. گرام جونز متولد گیتسهد انگلیس است و پیش از این هدایت لوتون تاون را عهده دار بوده است. این مربی جوان از شاگردانش جز تلاش سخت برای کسب سه امتیاز مقابل کریستال پالاس چیزی نمی خواهد، او در این باره گفت:

من فکر می کنم که آمار دقایق ابتدایی بازیکنانمان مقابل تاتنهام خوب بود و این کلیدی برای پیشرفت های بعدیمان خواهد بود. منظور من ثبات عملکردی و رفتاری در مستطیل سبز است و ما برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد. نتایج تا به این جای کار بدیهی بوده است و توانمندی بچه های ما در این حد نبوده است. این نتایجی که تا به اینجای کار ثبت شده، منعکس کننده توانایی بازیکنان ما نیست. لیاقت بچه های ما بیش از این هاست. آن ها حرف گوش کن هستند و سخت می کوشند. ما تماما در حال تمرین هستیم و قرار نیست نتایج، یک دفعه به دست آید. هشت بازی از لیگ گذشته و ما خوب کار نکردیم، اما مهم نیست و می خواهیم هشت بازی بعدی جبران کنیم. اگر خوب عمل کنیم، دیگر در این رتبه فعلی نخواهیم بود. این بازیکنان هستند که با عملکردشان در تمرینات، سرنوشت حضور یا عدم حضورشان در ترکیب هر هفته را رقم می زنند.

پیش از منصوب شدن جونز به عنوان سرمربی موقت نیوکاسل، از سرمربی پیشین نیوکاسل یعنی ادی هو و پائولو فونسکای پرتغالی به عنوان سرمربیان آینده نیوکاسل یاد می شد. جونز سابقه کار کردن با روبرتو مارتینز، سرمربی فعلی بلژیک و همچنین سابقه همکاری با گرث ساوتگیت در جریان رقابت های یورو 2020 را در کارنامه دارد. گرام جونز، تغییر ذهنیت را مهم تر و موثرتر از هر فاکتور دیگری می داند. جونز سپس ادامه داد:

من می دانم که مربیان بزرگ چطور کار می کنند. من سابقه همکاری با روبرتو مارتینز و گرت ساوتگیت را داشتم. من می دانم که سرمربی بزرگ چه چیزهایی را با آمدنش به باشگاه به ارمغان می آورد، هم داخل زمین و هم خارج زمین. من با جانشین مالک باشگاه، مهرداد قدوسی صحبت کرده ام و امیدوارم به طور بلندمدت همکاری داشته باشیم. اما فعلا هدف بعدی ام بازی با کریستال پالاس است. برای همه کارکنان باشگاه، مهم این است که من صادقانه کار کنم و باشگاه را رو به جلو ببرم. این همان چیزیست که در هر کاری که به من سپرده شود، آن را انجام خواهم داد و این را از بازی با کریستال پالاس شروع خواهم کرد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد سمپائولی: پاری سن ژرمن به پشتوانه یک کشور توانسته این ستاره ها را به خدمت بگیرد کانچلسکیس: سولسشر به زمان نیاز دارد؛ فرگوسن هم چند فصل را بدون جام گذراند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم