Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت، این تیم اگر زودتر شرایط آرمانی‌اش را پیدا می‌کرد اتفاق بازی با الهلال هم برای سرخپوشان نمی‌افتاد. - اخبار ورزشی -

محمدرضا مهدوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 3 بر یک تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در ابتدای بازی متأسفانه پرسپولیس به خاطر شرایط آب و هوایی یا هر چیز دیگری نتوانست فوتبال خودش را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بچه‌ها کارایی لازم را نداشتند، اما به مرور زمان شرایط بهتر شد و توانستند دستورات مربیان را اجرا کنند و در ضدحمله به نتیجه رسیدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر زودتر شرایط آرمانی‌اش را پیدا می‌کرد، اتفاق بازی با الهلال هم نمی‌افتاد. مربی برای شروع یک تورنمنت به بازی تدارکاتی احتیاج دارد تا نقاط ضعف و قوت تیمش را پیدا کند. خوشبختانه با محک 45 دقیقه‌ای مقابل فولاد بچه‌ها به شرایط ایده‌آل رسیدند. تمام مشکلات به بازی‌های تدارکاتی بر می‌گردد. پرسپولیس قبل از بازی با الهلال فقط یک بازی تدارکاتی خوب با سپاهان داشت که متأسفانه در آن مسابقه هم نتوانست از مهره‌های خودش استفاده کند. گل‌محمدی کار سختی داشت.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از هفته نخست لیگ برتر توضیح داد: هفته اول برای محک زدن مدعیان خیلی زود است، ولی من سپاهان را خیلی بالاتر از سایر تیم‌ها دیدم. این تیم امکانات خوبی دارد و با حفظ شاکله اصلی، نقاط ضعف فصل قبل را هم پوشانده است. من حتی تیم هوادار را هم مقابل استقلال خوب دیدم.

مهدوی درباره بازیکنان جدید پرسپولیس و انتقاداتی که پس از دیدار با الهلال مطرح می‌شد، توضیح داد: گل زدن ملاک فوتبال نیست. بازیکن هنوز چهار بازی در تیم انجام نداده است و نمی‌توانیم از او انتقاد کنیم. عیسی آل‌کثیر هم در زمان حضورش در پرسپولیس نیاز به زمان داشت و دیدید پس از چند مسابقه چه درخششی در آسیا از خود نشان داد. باید به بازیکنان زمان بدهیم. حتی فرشاد فرجی هم هنوز جا نیفتاده است و حالا حالاها نیاز به زمان دارد.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن خارجی است و به نظر می‌رسد تیم‌های ایرانی برای موفقیت در آسیا باید بازیکن خوب خارجی جذب کنند، گفت: شما نگاه کنید قرارداد یک بازیکن خارجی تیم الهلال به اندازه بودجه دو سال ورزش کشور ماست! 300 میلیارد تومان پول کمی نیست که تیم‌های عربی برای یک بازیکن هزینه می‌کنند. آیا ما چنین امکاناتی را می‌توانیم فراهم کنیم؟ خیر! چون اصلاً شرایطش را نداریم. الان گل‌محمدی تأکید دارد که بازیکن خارجی بیاورد، چون فوتبال حرفه‌ای را وارد تیم می‌کند و خیلی کمک حال تیم می‌شود. اگر تیم‌های ایرانی می‌خواهند در آسیا موفق شوند باید بازیکن تاپ بین‌المللی داشته باشند.

عبدی: بازیکنان پرسپولیس هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌اند و باید بهتر از این باشند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین