Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@16:04:01 GMT

نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست کیش افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۴۰۵

نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست کیش افتتاح شد

نمایشگاه دائمی تمبر با حضور رئیس موزه و مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران، رئیس اداره پست کیش و مدیر امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش در محل اداره مرکزی پست در کیش افتتاح شد. حسن عمیدی، مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی تمبر در کیش، با اشاره به قدمت جزیره و سابقه‌ی مراسلات پستی از زمان قاجار گفت: سعی داریم تمام اقلام گران‌بهای پستی مانند تمبرها، اسناد قدیمی و کارت‌پستال‌ها که طی ۱۴۶سال گذشته از کیش، ارسال شده یا به آن وارد شده‌اند به خانه‌ی خود برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تعداد اقلام به نمایش‌گذاشته در این محل را بیست درصد ظرفیت موجود عنوان کرد و تاکید کرد: بنا داریم این نمایشگاه را به موزه پست جزیره کیش تبدیل کنیم.

عمیدی افزود: این موزه باید رویکرد آموزشی داشته باشد و دانش‌آموزان دبستان و دبیرستانی دروس حوزه ارتباطات را در این مکان بیاموزند.

وی با اشاره به ایده‌ی "پست، موزه، مدرسه" در کل کشور تصریح کرد: در کیش نیز اداره‌ی پست می‌تواند با ظرفیتی که دارد به کلاس بعد از مدرسه و محلی برای نمایش آثار "فیلاتلیک" تبدیل گردد.

رئیس موزه ارتباطات بر ظرفیت جذب گردشگر به‌موجب این موزه، افزود: سیر تکاملات پست در ایران نیز همراه با اقلام دیگر به این نمایشگاه از خواهد شد.

عقیل نقشبندی، مدیر امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت جدید در پست کیش برای ارتقای سطح خدمات در سال جاری اظهار داشت: این سازمان در راستای توسعه خدمات آماده‌ی همکاری با شرکت ملی پست در راه اندازی "پست، مدرسه، موزه کیش" است.

در حال حاضر ۱۳۷ کشور جهان در اتحادیه جهانی پست عضویت دارند و جمهوری اسلامی به عنوان عضو، سالانه هفت تا هشت تمبر چاپ و اعضای این اتحادیه تمامی این تمبر‌ها را خریداری می‌کنند و در آخرین اقدام، تمبر یادبود مدافعان سلامت از سوی اعضا خریداری شده است.

نمایشگاه دائمی تمبر کیش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در اداره پست جزیره آماده‌ی استقبال از علاقه‌مندان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اداره پست کیش کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از ساعتی دیگر با حضور رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه به مدت ۵ روز تا ۱۲ اردیبهشت و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ادامه خواهد داشت.

در این رویداد ظرفیت‌های صادراتی ایران، و بستر‌های اصلی تجارت خارجی، برای سایر کشور‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان