Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر می خواهید در جریان پشت پرده فوتبال ایران قرار بگیرید و تیترهای روزنامه های ایران و جهان را بخوانید و بدانید، فقط کافی است به اندازه 3 دقیقه، زمان به تماشای این سه برنامه 60 ثانیه طرفداری اختصاص بدهید. 60 ثانیه با رسانه های ایران با سامان خدائی، 60 ثانیه با رسانه های جهان با آرمین زمانی و 60 ثانیه با فوتبال ایران با حسین باقرشاهی تقدیم شما می شود

60 ثانیه با فوتبال ایران

60 ثانیه با رسانه های جهان

60 ثانیه با روزنامه های ایران

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد سمپائولی: پاری سن ژرمن به پشتوانه یک کشور توانسته این ستاره ها را به خدمت بگیرد کانچلسکیس: سولسشر به زمان نیاز دارد؛ فرگوسن هم چند فصل را بدون جام گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: 60 ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی فوتسال تایلند، میزبان مسابقات به برتری ۴ بر یک رسید و توانست برای سیزدهمین بار فاتح قاره کهن شود.

قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رسانه‌های جهان بازتاب داشت و این رسانه‌ها به تمجید از تیم ملی فوتسال ایران و سیزدهمین قهرمانی در آسیا پرداختند.

رسانه Extra Time Idonesia در تمجید ایران نوشت: ایران با شکست 4 بر یک تایلند در بازی فینال، قهرمان جام ملت‌های آسیا 2024 شد. فوتسال ایران توانست تعداد قهرمانی‌های خود را به عدد 13 برساند.

سایت The Nation Thailand از شکست تایلند مقابل ایران افسوس خورد و از سیزدهمین قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا نوشت.

سایت VOCKET مالزی نیز از سیزدهمین قهرمانی ایران پس از شکست میزبان در جام ملت‌های آسیا نوشت.

دیگر خبرها

  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران