Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:57:56 GMT

شهردار دزفول معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۱۷۲۵

شهردار دزفول معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول پیش از ظهر امروز شنبه در آئین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید دزفول که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: شورای شهر دزفول برای انتخاب شهردار با صدور فراخوان خواستار معرفی افراد حائز شرایط برای کسوت شهرداری شد که در این فرایند ۱۰۳ نفر یا معرفی شدند و یا به‌صورت شخصی اقدام به ارائه رزومه خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن پرآور افزود: این افراد در صحن شورای شهر حضور یافتند و مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و دو نفر از این تعداد مورد توجه شورای شهر قرار گرفتند که سرانجام سید محمدحسن عیسی زاده با رأی قاطع شورا به‌عنوان شهردار دزفول انتخاب شد.

وی، تغییر و تحولات دولت پیشین و جدید را علت تأخیر در فرایند صدور حکم شهردار دزفول برشمرد و گفت: عیسی زاده یک مدیر توانمند، ولایی، کارآمد و کاربلد است که از وی تقاضا داریم به‌خوبی به چالش‌های شهرداری توجه و برای آنها چاره اندیشی کند و ما نیز در این راستا در کنار وی خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه این شورا با ۶ کمیسیون به‌صورت شبانه‌روزی مطالبات شهروندان و طرح و برنامه‌های شهری را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: شورای شهر در راستای رسیدگی به امورات شهری، عمرانی و خدماتی از ظرفیت نخبگان و سرمایه‌گذاران به‌خوبی استفاده می‌کند.

پرآور با بیان اینکه مجموعه شورای شهر با تمام توان حامی شهردار جدید خواهد بود، گفت: در کنار حمایت نیز وظیفه نظارتی خود را به‌خوبی انجام خواهیم داد و مطالبات مردم نیز در قالب نظارت و بدون هیچ‌گونه تعارفی پیگیری خواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و همدلی به‌منظور پویا شدن بیش‌ازپیش شهرداری عنوان کرد: نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد که شهرداری هر ماه برای پرداخت ۱۸ میلیارد تومان حقوق کارمندان و کارگران دچار چالش شود بلکه باید به‌گونه‌ای پیش برویم که بدون دغدغه، تمام تمرکز بر اجرای طرح‌های کوچک و بزرگ و توسعه شهر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای دست‌یابی به درآمد پایدار و شفافیت عملکرد را از اولویت‌های این شورا برشمرد.

قانون، فصل الخطاب عملکرد شهرداری خواهد بود

شهردار جدید دزفول نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، فرهیختگان و علمای دزفول از دیرباز تاکنون اظهار کرد: باید میراث دار خوبی برای اعتبار و ارزش‌های دزفول باشیم.

عیسی زاده افزود: به‌عنوان خدمتگزار کوچک مردم آماده همکاری با تمام ادارات و ارگان‌های شهرستان هستم چرا که معتقدم تنازع و نبود همدلی موجب پسرفت و کاهش اثربخشی می‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال اعتبار برای نظام و کشور و دستگاه زیرمجموعه خود هستیم باید به دنبال وحدت باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از نواقص و کاستی‌ها به دلیل بی‌توجهی به قانون و ضوابط است، گفت: التزام به قانون و نظام فصل الخطاب عملکرد بنده خواهد بود و به‌هیچ‌عنوان به دنبال دور زدن قانون نخواهم بود.

شهردار دزفول، بیانیه گام دوم انقلاب را یک نقشه راه برشمرد و اضافه کرد: همه برنامه‌ها و اقدامات بنده در چارچوب وظایف و برنامه‌های کلی و مشخص شده در قانون شهرداری‌ها، اهداف و برنامه‌های شورای شهر، سرفصل‌های موجود در حکم وزارت کشور و انتظارات و مطالبات مردم خواهد بود و باید دیدگاه‌های مردم مبنای عمل و مورد توجه ما باشد.

عیسی زاده با بیان اینکه برای رفع مطالبات مردم و توسعه شهری از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهم کرد، گفت: اهلیت، تخصص و تجربه در انتخاب مدیران شهرداری و سلامت و شفافیت عملکرد یک رویکرد مهم برای ما خواهد بود و تمام اموال و دارایی‌های شهرداری متعلق به مردم است؛ بنابراین هیچ موضوعی از مردم پنهان نخواهد ماند.

وی شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی را از راهبردهای اصلی مدیریت خود برشمرد و افزود: عملکرد ما باید مسئولانه و عادلانه و همراه با پاسخگویی باشد؛ همچنین برای تمام اقدامات باید توجیه وجود داشته باشد و از خرد جمعی به‌خوبی بهره‌مند شویم.

شهردار جدید دزفول گفت: با توجه به گستردگی حوزه کاری شهرداری و تعدد برنامه‌ها و اهداف خواستار همکاری تمام مسئولان و مردم دزفول هستم تا بتوانم در راه خدمت‌گزاری به مردم موفق باشم.

به گزارش مهر، سید محمدحسن عیسی زاده در تاریخ ۱۰ شهریورماه سال جاری با هشت رأی اعضای شورای شهر دزفول به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و حکم وی در تاریخ ۲۵ مهرماه توسط وزیر کشور صادر شد.

عیسی زاده، متولد سال ۱۳۵۲ در دزفول دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زمین‌شناسی از دانشگاه آزاد اصفهان است.

از جمله سوابق وی می‌توان به مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، مدیرعامل مجتمع نمایشی ایران فیلم وابسته به بنیاد شهید، مدیرعامل هتل آزادی اصفهان وابسته به گروه هتل‌های کوثر، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت سنگ شمسه، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت معدن فرآور امداد وابسته به کمیته امداد، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه و تجهیز معادن امداد اشاره کرد.

از ۱۶ مردادماه امسال تا ۲۵ مهرماه نیز محمد مهرآفرین با رأی اعضای شورای شهر جدید به‌عنوان سرپرست شهرداری دزفول مشغول به فعالیت بود.

پیش‌ازاین «محمدعلی دوایی فر» شهردار دزفول بود که به درجه بازنشستگی نائل آمد.

کد خبر 5334380

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول شهرداری دزفول شورای شهر دزفول ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهردار دزفول عیسی زاده شورای شهر شهر دزفول برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ فاطمه منعمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگاه طرح سوالی از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری می شویم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای ثبیت جایگاهش شبیه است.

وی افزود: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورا از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالبتر است.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری اشاره کرد و افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر کرج منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود اما با اینگونه انتصابات سیاسی ، قطعاً منجر به تاخیر در اجرای پروژه یا اجرای با سطح کیفیت نامتعارف می گردد لذا تاکید دارم شهردار کرج به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضا شورای اسلامی شهر است و در جهت اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان است، گام بردارد.

فاطمه منعمی افزود: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضا است؟

فاطمه منعمی در خاتمه افزود: جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالتی در جابجایی‌های مدیران ندارند اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد و ادامه داد: رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899875

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد