Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در شورای زکات استان با تاکید براینکه نباید مردم را از عادت به خیر همانند زکات دور کنیم، گفت: مردم باید عادت به خیر داشته باشند زیرا تکامل انسانیت محسوب می‌شود.

وی سعی و تلاش برای توسعه زکات و فرهنگسازی در این حوزه را الزامی دانست و گفت: پرداخت زکات مسئله تزکیه و پرورشی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تبلیغات در زمینه پرداخت زکات و خمس را در رسانه‌ها ضعیف دانست و خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات در این بخش شد و گفت: همچنین هزینه کردهای زکات نیز باید به صورت شفاف و صریح بیان شود.

امام جمعه ساری با اشاره به تحت پوشش بودن ۸۳ هزار خانوار مازندران در نهادهای حمایتی گفت: یکی از برکات و خوبی‌های رزمایش کمک مومنانه در این بود که لیست واحدی از نیازمندان تحت پوشش و یا غیرپوشش تهیه شد.

آیت الله لائینی داشتن جامعه بدون فقیر را هدف مهم برشمرد و گفت: همچنین باید به جایی برسیم که خانوار بدون مسکن نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون واحد مسکن توسط دولت خواستار سهم استان از این تعداد شد و گفت: زمین مناسب برای ساخت مسکن در استان باید تهیه شود و استاندار و فرمانداران برای ۴۰ هزار محروم دراستان زمین تهیه کنند.

کد خبر 5334399

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران زکات ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه  مهمترین مولدسازی تاریخ در حوزه مسکن در حال رخ دادن است گفت:   بیش از ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است  که برای  این پروژه ها  یک ریال متقاضی واریز نکرده و این پروژه ها هیچ وام بانکی ندارند و هیچ  ریالی در بودجه به این پروژه ها  تخصیص داده نشده  است و تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی  بیش از ۱۰۰هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

بذرپاش بیان کرد: هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود که بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و به سال های آتی انتقال می دهیم.

او بیان کرد:  گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است  که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود  اما فاصله هزینه ها  با پرداختی ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش توضیح داد: در حوزه  صنعت شهرها تا به امروز  تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار واحد منعقد شده است. 

وزیر راه و شهرسازی  از هدف گذاری یک میلیون زمین روستایی خبر داد و گفت: تا به امروز ۶۷۰هزار زمین تامین شده و امیدواریم یک همتی صورت گیرد و تا تابستان یک میلیون زمین  روستایی را تامین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان