Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشست نقش بانوان تقریبی در تکوین تمدن اسلامی اظهار کرد: وحدت، همدلی و هم افزایی حول مسائل مشترک، می‌تواند دشمنان را ناامید کند؛ ما بر علیه توطئه‌های دشمنان در تمام جنگ افروزی‌ها و  دشمنی‌ها هستیم تا با این همبستگی مشت محکمی بر دهان آنانی باشد که می‌خواهند از این اختلافات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی با بیان اینکه امیدوارم این جلسات با هم افزایی و بهره‌مندی از نوآوری‌ها برای رسیدن به اتفاق نظر، آغازی برای حرکت‌های فراگیر باشد گفت: در این جلسه هدف این است که صحبت‌های خواهران اهل سنت را بشنویم تا بتوانیم وحدتی را ایجاد کنیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد: عمده کاربران فضای مجازی را زنان تشکیل می‌دهند و همچنین زنان نقش بسزایی در خانواده دارند. افزون بر این زنان به صورت غیر مستقیم وظایفی دارند؛ زنان در خانواده عواملی را پایه گذاری و محبت در خانواده نهادینه می‌کنند، همه این‌ها فرهنگ‌سازی است که تمدن را بنا می‌کند. اگر ما خانم‌ها این اساس را کج بنا بنهیم، بعد‌ها به همین راحتی قابل اصلاح نیست و تا ثریا میرود دیوار کج.

خزعلی بیان کرد: الان در جهان می‌بینیم که شیعه به جان سنی می‌افتاد یا برعکس و این هوشیاری یک زن است که می‌تواند این موضوعات را اداره کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انسیه خزعلی معاون خانواده نهاد ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند