Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده صبح شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی اظهار کرد: کادر درمان مجدداً درگیر خواهند شد و خستگی مفرط مجدداً تشدید می‌شود و در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها همه باید مراقبت لازم را داشته باشد تا پیک ششم کنترل شود.

وی ادامه داد: تعدادی از کارمندان برخی از دستگاه‌های اجرایی تمایلی به تزریق واکسن ندارند که یا باید مانع حضور آنها شد یا هر سه روز یکبار باید تست دهند و از مدیران کل خواستارم که دقت ویژه ای در این راستا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی تاکید کرد: باید تمرکز لازم بر این تعداد کارمندان گذاشته شود و برخورد اداری قاطع صورت گیرد.

آقازاده با بیان اینکه در بحث واکسیناسیون، جزو سه استان برتر کشور هستیم، گفت: حدود ۸۲ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال دوز اول و ۴۷ درصد دو دوز را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنان تعداد معدودی تمایلی به تزریق واکسن ندارند، این امر تصمیم شخصی است، اما اجازه حضور در اماکن عمومی را ندارند و باید تمهیدات لازم را در این راستا اتخاذ کرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: همه باید تابع مصوبات ستاد ملی و استانی باشیم به همین دلیل مکاتبات با ادارات صورت گرفته که برخی پاسخ نداده‌اند و اگر پاسخ ندهند اسامی آنها اعلام و مشمول برخورد قاطع خواهند شد.

آقازاده گفت: در این زمینه هیچ مماشاتی وجود ندارد چراکه استان در شاخص ابتلاء و مراجعات سرپایی در ۹ شهرستان روند افزایشی داشته، شهرستان زرندیه دیروز در وضعیت قرمز قرار گرفت و اگر مراقبت نکنیم سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند و اگر این شرایط رقم بخورد ناچار به اعمال محدودیت و تعطیلی هستیم.

کد خبر 5334391

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا اراک سید علی آقازاده استاندار مرکزی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد

ایسنا/همدان امروز ۸ اردیبهشت پروژه پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهار و معاون فنی اورژانس استان همدان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مجتبی فیض‌اللهی در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر حسن قشلاق و میدان حسن قشلاق به عنوان یک شاهراه بوده که خودروها، مسافران، توریست‌ها و گردشگران بسیاری از استان‌های شرق، غرب و جنوب به سمت غارعلیصدر از این مسیر و محور دارای تردد هستند و همواره جای خالی یک پایگاه امداد جاده‌ای در این محور گردشگری به لحاظ مدیریت بحران قابل احساس و حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه اهالی روستای حسن قشلاق برای احداث ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای این محور زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰ مترمربع اهداء کردند، افزود: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتبار پیش‌بینی شده سه میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد. 

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار پروژه افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان از سال گذشته آماده شده و موجود است، خاطرنشان کرد: بخش دیگر این اعتبار را نیز از طریق کمیته شورای برنامه‌ریزی پیگیری خواهیم کرد و به طور قطع در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال و یا اوایل سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان بهار در حال حاضر دارای دو پایگاه شهری و چهار پایگاه امداد جاده‌ای است که در هر یک از پایگاه‌ها شش تا هفت نفر از همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

فیض‌اللهی اضافه کرد: به مرکز بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرده‌ایم که بررسی لازم در سطح شهرستان داشته باشند و اگر منطقه‌ای نیاز به احداث پایگاه امداد جاده‌ای دارد، معرفی کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند