Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طبق نظرسنجی جدید دپارتمان تجارت بین الملل انگلیس، اکثر انگلیسی‌ها از توافق تجاری با عربستان رضایت ندارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش داد، نظرسنجی انجام شده از سوی دپارتمان تجارت بین الملل انگلیس، در اوایل سال جاری نشان داد که تنها 27 درصد مردم انگلیس از توافق تجاری با عربستان حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این تمایل برای سایر کشور‌ها به مراتب بالاتر از این رقم است.
بر اساس این گزارش، پس از خرید باشگاه نیوکاسل انگلیس از سوی عربستان، دید مردم انگلیس به عربستان و توافق تجاری با آن به مراتب کاهش یافته است.
این چهارمین نظرسنجی دپارتمان تجارت بین الملل در زمینه سیاست تجاری بود. برای نخستین بار بود که سوالی در مورد عربستان در این نظرسنجی مطرح می‌شد.
لیز تراس در نخستین سفر به منطقه پس از بدست گرفتن سکان وزارت خارجه انگلیس، از عربستان سعودی عازم قطر خواهد شد تا درباره قرارداد‌های بازرگانی جدید و همکاری‌های امنیتی با مقامات دو کشور گفتگو کند.
ولیعهد‌های عربستان و امارات از دوستان نزدیک انگلیس به شمار می‌روند که در انگلیس سرمایه گذاری‌های فراوانی انجام داده اند.
دولت انگلیس که پس از خروج از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت، با دشواری‌هایی روبروست، در صدد است 30 میلیارد پوند قرارداد جدید با کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس منعقد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انگلیسی تجاری عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶

براساس اعلام فیفا، این نهاد بین‌المللی با شرکت آرامکو عربستان قرارداد همکاری چهارساله امضا کرده است.

به گزارش ایرنا، بر این اساس، آرامکو در جام جهانی ۲۰۲۶ مردان و ۲۰۲۷ زنان شریک تجاری فیفا خواهد بود.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا دراین‌باره گفت: این شراکت ما را در برگزاری موفق رویداد‌های ممتاز یاری و در حمایت از ۲۱۱ فدراسیون عضو حمایت خواهد کرد.

جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است