Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، مقام‌های جدید افغانستان در حال انجام اقداماتی با هدف بهبود استانداردهای زندگی در این کشور هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: مقام‌های جدید در افغانستان برای افزایش استانداردهای زندگی مردم این کشور تلاش می‌کنند. کار برای بازیابی منابع برق در ولایات خاص در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام‌های طالبان به سازمان بهداشت جهانی اجازه داده‌اند تا مردم را در برابر فلج اطفال واکسینه کند. همچنین اجازه به دانش آموزان دختر برای حضور در کلاس‌های متوسطه در سراسر کشور نیز اعلام شد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه روسیه، مسکو از نزدیک اوضاع و تحولات در افغانستان را با توجه به اوضاع ضعیف بشری در این کشور رصد و دنبال می‌کند.

وی گفت: صندوق بین ‌المللی پول اخیرا پیش‌بینی خود را منتشر کرده است که در آن تولید ناخالص داخلی افغانستان در سال جاری کاهش ۳۰ درصدی را به دلیل مشکلات پیچیده اقتصادی این کشور تجربه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، «یارون بلوم» مسئول سابق پرونده اسرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در مورد اینکه حماس در مذاکرات جدیت ندارد را قبول ندارد.

یارون بلوم تصریح کرد: ما دیدیم که دو مسئول جنبش حماس به قاهره سفر کردند و این جنبش در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس دائم است اما اسرائیل این را نمی‌خواهد.

در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پروند ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6096939 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه