Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-04@13:36:09 GMT

تودیع و معارفه جنجالی استاندار آذربایجان شرقی +ویدئو

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۲۷۵

تودیع و معارفه جنجالی استاندار آذربایجان شرقی +ویدئو

تسنیم: مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مسئولان استانی در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

پس از سخنرانی استاندار سابق، نماینده ولی فقیه در استان و وزیر کشور، عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی به پشت تریبون رفت و ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، به تشریح برنامه‌های خود در این استان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز دقایقی از سخنرانی استاندار جدید نگذشته بود که یک فرد معلوم‌الحال به نام ایوب علیزاده با حضور در بالای تریبون "سیلی محکمی" به عابدین خرم زد و ادامه شروع به فحاشی به استاندار پرداخت و وی را از جلوی تریبون هل داد.

بلافاصله نیروهای تامین امنیت در محل به بالای تریبون رفته و فرد خاطی را به اتاق مجاور سالن هدایت کردند و بعد از دقایقی تشنج در محل مراسم، استاندار آذربایجان شرقی به ادامه سخنرانی خود پرداخت.

در این حین حضار برای مخالفت با این حرکت زشت، شعار «مرگ بر منافق» و «استاندار ولایی حمایتت می کنیم» سر دادند و از استاندار آذربایجان شرقی حمایت کردند. در ادامه تعدادی از حضار هم با نزدیک شدن به جایگاه مراسم، از عابدین خرم دلجویی کردند.

عابدین خرم در ادامه ضمن حفظ آرامش خود، سخنانش را ادامه داد و با اشاره به اینکه روزهای گذشته عده‌ای تهدید کرده بودند که قرار است اتفاقی در این مراسم رخ دهد، ابراز داشت: منافقین بارها در طول دوران خدمتم مرا تهدید کرده‌اند و ما با این اتفاقات از مسیر انقلاب متوقف نمی‌شویم.‌ همه ما فدای راه ائمه اطهار(ع)، رهبری و شهدا هستیم که برای اعتلای دین جان دادند و این سیلی در راه ولایت را به جان می‌خریم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: هر چه در وجود دارم به کار می‌گیرم تا به اعتلای استان بینجامد و این ماجرا خللی در خدمت‌رسانی به مردم و استان ایجاد نمی‌کند.

‌خرم‌ تاکید کرد: من ضارب را نمی‌شناسم و از این فرد می‌گذرم، او را می‌بخشم و شکایتی از او ندارم.

وی با اشاره به اینکه در دورانی که در سوریه اسیر‌ داعش بودم، روزانه ده‌ها بار شکنجه‌ و داعشی‌ها بارها سلاح را بر شقیقه من می‌گذاشتند، ابراز داشت: محکم به راه خود ادامه داده و اجازه نمی‌دهیم خللی در راه توسعه استان ایجاد شود.

بعد از سخنرانی استاندار جدید آذربایجان شرقی، 10 نفر از نمایندگان این استان در مجلس ‌و تعدادی از بسیجیان ‌به ‌جایگاه رفتند و حجت‌الاسلام میرتاج الدینی به نمایندگی از مجمع نمایندگان‌، حمایت‌شان‌ از استاندار جدید آذربایجان شرقی را اعلام کرد‌‌ و گفت: متانت و صبوری استاندار در این حادثه ناگوار که ناشی از خصومت شخصی یک فرد بود، برهمگان آشکار شد.

 

 

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: استاندار جدید آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران

استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری، در تشریح موضوع تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران گفت: دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهرهای این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این ۴ شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

تطبیق طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران با شرایط امروز جمعیتی

وی افزود: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم. براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به ۳ میلیون نفر ج​​​​​معیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد

استاندار تهران ادامه داد: ملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها بسیار مهم است. بی‌تردید تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و قطعا باید مطالعات میزان خدماتی که مردم باید در هر دو استان بگیرند، کامل شود. باید مباحث اقلیمی و جمعیتی هم به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد.

فخاری تأکید کرد: ترکیب‌بندی جمعیتی در بخش غربی استان تقریبا باعدم تجانس همراه است و در بخش جنوب شرقی دارای تجانس است و به لحاظ گویش و سایر مولفه‌هایی که تاثیرگذار است همانند مولفه‌های اجتماعی، ممکن است در نقاطی ناهمگونی و در جاهایی همگونی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مولفه‌ها در مطالعات به خوبی دیده شود، اظهار کرد: نکته مهم این موضوع است که باید تصمیمات موجب آسایش و آرامش مردم باشد و تقسیمات باید به گونه‌ای باشد که در نتیجه مردم در رفاه نسبی با ایجاد تعادل در تأمین نیازمندی‌ها و رفع مطالبات قرار بگیرند.

استاندار تهران افزود: بنابراین تقسیم مدیریتی که هدف اجرای این طرح است و از این طریق نظام مدیریت را مقداری کوچک‌تر می‌کند، باید قابلیت دسترسی داشته باشد، همچنین باید به لحاظ ماهیتی و یک امر الزامی محقق شود و اگر این موارد محقق شد در امر تقسیمات موفق هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • (ویدئو) تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!
  • (ویدئو) ادعای جنجالی در صداتو: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • (ویدئو) روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن