Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:41:13 GMT

آموزش آنلاین، آینده سیستم آموزش است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۳۳۸

آموزش آنلاین، آینده سیستم آموزش است

مفهوم آموزش سنتی در دو سال گذشته تغییر اساسی کرده است. حضور فیزیکی در کلاس درس دیگر تنها گزینه یادگیری نیست. حداقل با ظهور اینترنت و فناوری های جدید. امروزه، هر زمان و هر کجا که بخواهید، تا زمانی که بتوانید آنلاین شوید، به یک آموزش باکیفیت دسترسی دارید. ما اکنون در حال ورود به عصر جدیدی هستیم - انقلاب آموزش آنلاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت آموزش مجازی پافکو، نیازی به شک و تردید در مورد آموزش از طریق اینترنت و نرم افزار هایی همچون ادوبی کانکت adobe connect  نیست. درک مفهوم پشت سر گذاشتن کلاس معمولی دشوار است، به ویژه اگر قرار باشد با این فضای وسیع به نام اینترنت روبرو شوید.

با این حال، این دلیلی کافی برای گریز از این گزینه نیست، که برای بسیاری از دانش آموزان معتبر و مفید بوده است. طبق جدیدترین نظرسنجی از گروه تحقیقاتی Babson Survey، بیش از 30 درصد از دانشجویان تحصیلات عالی در ایالات متحده حداقل یک دوره آموزش از راه دور را گذرانده‌اند. آموزش آنلاین یک انتخاب معقول است چه نوجوان باشید چه بزرگسال. به عنوان یک دانش آموز، این می‌تواند یک روش یادگیری مفید برای تقویت مهارت‌های شما در یک موضوع دشوار یا یادگیری یک مهارت جدید باشد.

1. انعطاف پذیر است

آموزش آنلاین معلم و دانش آموز را قادر می‌سازد تا سرعت یادگیری خود را تعیین کنند و همچنین در این روش انعطاف‌پذیری بیشتری در تنظیم برنامه‌ای که متناسب با دستور کار همه باشد وجود دارد. در نتیجه، استفاده از یک بستر آموزش آنلاین همچون ادوبی کانکت adobe connect امکان تعادل بهتر کار و تحصیل را فراهم می کند، بنابراین نیازی به ترک تحصیل جهت ورود به عرصه کار نیست. مطالعه آنلاین به شما مهارت های مهم مدیریت زمان را می آموزد، که پیدا کردن تعادل خوب بین کار و مطالعه را آسان تر می کند. داشتن یک دستور کار مشترک بین دانش آموز و معلم می‌تواند هر دو طرف را به پذیرش مسئولیت‌های جدید و استقلال بیشتر ترغیب کند.

2. انتخاب گسترده‌ای از برنامه ها را ارائه می دهد

در فضایی به وسعت اینترنت، مهارت ها و موضوعات بی نهایتی برای آموزش و یادگیری وجود دارد. تعداد زیادی از دانشگاه ها و مدارس آموزش عالی نسخه های آنلاین برنامه های خود را برای سطوح و رشته های مختلف ارائه می دهند. از موسیقی گرفته تا فیزیک کوانتوم، گزینه هایی برای هر نوع دانش آموز وجود دارد. همچنین مطالعه آنلاین یک گزینه عالی برای دریافت گواهینامه رسمی، دیپلم یا مدرک بدون حضور فیزیکی در محوطه دانشگاه است.

3. قابل دسترسی است

آموزش آنلاین از طریق نرم افزار هایی چون ادوبی کانکت adobe connect  شما را قادر می سازد تا از هر کجای دنیا درس بخوانید یا تدریس کنید. این بدان معناست که نیازی به رفت و آمد از یک مکان به مکان دیگر یا پیروی از یک برنامه دقیق نیست. علاوه بر این، نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید، بلکه در هزینه خود نیز صرفه جویی می نمایید، که می تواند برای اولویت های دیگر هزینه شود. کلاس مجازی نیز در هر نقطه‌ای که اتصال به اینترنت وجود داشته باشد، در دسترس است و یک گزینه خوب برای سفر است. به عنوان مثال، اگر در خارج از کشور تحصیل می کنید و می خواهید شغلی پیدا کنید، تحصیل آنلاین یک انتخاب عالی است. هیچ دلیلی برای ترک کار یا تحصیل در حین کاوش در مکان های جدید وجود ندارد.

4. تجربه یادگیری سفارشی را ارائه می دهد

قبلاً اشاره کردیم که چگونه انعطاف پذیری می‌تواند به شما در تعیین سرعت مطالعه کمک کند. اما آموزش آنلاین همچنین برای نیازها و سطح توانایی هر دانش آموز انعطاف پذیر است.

اغلب به مطالب بسیار متنوعی مانند فیلم ها، عکس ها و کتاب‌های الکترونیکی نیز به صورت آنلاین دسترسی دارید و معلمان می توانند فرمت های دیگر را برای بهبود دروس خود ادغام کنند. و این محتوای اضافی در هر لحظه و در هر نقطه در دسترس است، که به شما آموزش پویاتر و متناسب تری را ارائه می دهد.

5. مقرون به صرفه تر از آموزش سنتی است

برخلاف روش های آموزش حضوری، آموزش آنلاین مقرون به صرفه تر است. همچنین اغلب طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت وجود دارد که به شما امکان می دهد به صورت اقساط یا بخش‌ بخش، هزینه کلاس را پرداخت کنید. این امر باعث می شود بودجه‌تان بهتر مدیریت شود. همچنین بسیاری از شما ممکن است مشمول تخفیف یا بورسیه تحصیلی شوید، بنابراین قیمت آن به ندرت بالا است. همچنین می توانید در هزینه رفت و آمد، صرفه جویی کنید. از آنجایی که اغلب رایگان و در دسترس است و به عبارت دیگر، پول کمتری خرج می‌شود اما نتایج می‌تواند بهتر از سایر گزینه‌ها باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص نرم‌افزارهای آموزش مجازی ادوبی کانکت adobe connect  از کارشناسان پافکو با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

02114986000

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش آنلاین پافکو کلاس مجازی ادوبی کانکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی صبح سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت روز معلم اظهار کرد: اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و اگر بخواهیم آینده را پیش بینی کنیم باید سری به مدارس بزنیم چرا که نبض آینده جامعه در مدارس نقش می‌گیرد.

وی هر گونه توجه به آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری ویژه برای آینده دانست و افزود: میزان توجه به آموزش و پرورش یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه با اقدامات ویژه در دولت سیزدهم و مجلس و قوای سه گانه حال آموزش و پرورش خوب است، ادامه داد: اقدامات خوبی انجام شده اما هنوز کافی نیست، تاحدودی کمبودها در حوزه تجهیزات و فضا و نیروی انسانی جبران شده است اما جای کار وجود دارد.

وی با بیان اینکه کار ما فرهنگی است و باید برای انجام آن علاقه و هدف متعالی داشته باشیم، ابراز کرد: تعمیق آگاهی از سوی رسانه‌ها در این ارتباط امری ضروری است، رسانه‌ها باید رابطه و واسطه‌ای بین مسوولان و مردم باشند، دستاوردهای نهاد و سازمان باید عرضه شود و از سویی نیز کمبودها نیز گزارش شود.

ابراهیمی با بیان اینکه ما نباید در شهرک‌ها و مناطق انبوه نشین مشکل مدرسه داشته باشیم، افزود: اگر ماده ۱۸ قانون شوراها اجرا می‌شد این مشکلات را نداشتیم.

سال گذشته ۴۰ میلیون نفر ساعت آموزش اصفهان کم رمق بود

وی تحقق مسوولیت‌های اجتماعی نهادهای کلان تولیدی در قبال بهبود شرایط آموزش و پرورش را امری ضروری دانست و افزود: باید توجه داشت در سال گذشته مدارس اصفهان ۱۱ روز غیرحضوری شد و تعطیلی ۶۰۰ هزار دانش آموز خسارت بزرگی است چرا که حدود ۴۰ میلیون نفر ساعت ما کم رمق شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تعمیق بخشی ۲ واژه مقدس تعلیم و تربیت باید در دستور کار رسانه‌ها باشد و اجازه دهند این آموزش تحت تاثیر کم کاری دیگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تنوع مدارس در جامعه وجود دارد و این تنوع مخالفان وموافقانی دارد، ادامه داد: کارگروهی بیش از یک سال است که در خصوص بررسی روند فعالیت تنوع مدارس فعالیت می‌کند و در آینده نزدیک در خصوص کاهش تنوع مدارس اقدام خواهد شد.

ابراهیمی در خصوص کیفیت آموزش در مدارس دولتی نیز ابراز کرد: برای این امر ما از برخی معلمان نمونه درخواست دریافت ساعت آموزشی در مدارس دولتی را داشتیم که این امر منجر به کسب رتبه دوم کیفیت آموزش در کشور شدیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان اصفهان حدود یک میلیون نفر دانش آموز دارد، افزود: رشد دانش آموزی در استان اصفهان تقریباً چندین دهه است که صعودی است، اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شهرضا و … شاهد افزایش تعداد دانش آموز هستیم و در مناطق روستایی و شهرهای کوچک‌تر شاهد کاهش تعداد دانش آموز هستیم.

۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در شهرها دچار کمبود فضای آموزشی هستیم، گفت: ۱۵۰ مدرسه در استان تحت تاثیر فرونشست قرار گرفته‌اند، بخش عمده‌ای از آنها با اقدامات فنی، مهندسی انجام شده در حال استفاده است و ۴۲ مدرسه از روند آموزشی خارج شده که فضای برخی جبران شده است.

وی ادامه داد: ناحیه ۵ آموزش و پرورش اصفهان در خانه اصفهان، ناحیه چهار آموزش و پرورش و برخوار بیشترین مدارس آسیب دیده از فرونشست را دارند.

ابراهیمی در خصوص آثار کرونا بر روی سیستم آموزش و پرورش گفت: همه جهان از این پدیده تاثیرگرفت، آثار این پدیده کوتاه مدت تمام نمی‌شود، بنابراین در بعد آموزش دانش آموزی که سال اول و دوم را به صورت آنلاین آموزش دریافت کرده دچار مشکل آموزشی و پرورشی می‌شود، بنابراین ما سعی کردیم هرچه زودتر مدارس را بازکنیم که چالش‌های زیادی را داشتیم.

وی اضافه کرد: اولین اقدامی که در این زمینه انجام دادیم، تشکیل ستاد پسا کرونا بود که اقدامات خوبی انجام شد و شکل و کیفیت آموزشی متفاوت شده است، نوع آموزش متفاوت شده است، از فضای مجازی به عنوان مکمل استفاده می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه کمبود نیرو در استان اصفهان به عنوان ابر چالش تعریف شد، ادامه داد: این در حالی است که در دولت سیزدهم دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده و در استان اصفهان ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو معلم را پذیرفتیم در سال ۱۴۰۰، در سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر و در سال جاری سهمیه اصفهان برای استخدام در استان اصفهان ۳ هزار و ۸۶۰ نفر، البته این عدد به صورت کامل محقق نمی‌شود چرا که در برخی از مناطق کد رشته‌ها به حد نصاب نمی‌رسد.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که در سال آینده حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر جذب شوند.

تکمیل می شود…

کد خبر 6092888

دیگر خبرها

  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم