Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@23:28:18 GMT

آشنایی با ارز دیجیتال هارمونی (ONE)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۲۴۱۸

پروژه ارز دیجیتال هارمونی یک پلتفرم بلاک‌چینی غیرمتمرکز است و به عنوان پلی میان مقیاس پذیری و تمرکززدایی عمل می‌کند. توسعه این پروژه با شعار تمرکززدایی در مقیاس و با تمرکز بر انتقال داده و ایجاد بازارهایی برای توکن‌های قابل تعویض و توکن‌های غیرمثلی، صورت گرفته است.   به گزارش آسان بیت کوین هارمونی یک بستر بلاک‌چین است که برای تسهیل ایجاد و استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این شبکه ابداع روش کار برنامه‌های غیر متمرکز با تمرکز بر خرد کردن حالت تصادفی است که به شما امکان می‌دهد بلاک‌ها را در چند ثانیه ایجاد کنید. با توجه به وب سایت پروژه، انتظار می‌رود که هارمونی تا پایان سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)  قراردادهای متقابل و زیرساخت‌های متقابل زنجیره‌ای را معرفی کند.   بنیان‌گذاران هارمونی چه کسانی هستند؟   استفان تسه (Stephen Tse) موسس و مدیرعامل هارمونی است. او دارای مدرک دکتری است. از دانشگاه پنسیلوانیا، متخصص در پروتکل‌های ارزهای دیجیتال و نظریه‌های آن است.   دکتر تسه در پایان تحصیلات خود کارآموز پژوهش در مایکروسافت شد. در سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۴) او به عنوان مهندس ارشد در گوگل شروع به کار کرد و چهار سال را در این شرکت گذراند. در سال ۲۰۱۱ (۱۳۸۹) او اسپات استر (Spotsetter) را تأسیس کرد، یک موتور جستجوی موفق که بعداً اپل آن را خرید. در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۲)، دکتر تسه مهندس اصلی اپل شد. او در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۵) هارمونی را تاسیس کرد. تیم موسس هارمونی متشکل از دوازده نفر است که هفت نفر از آن‌ها کارمندان سابق گوگل، اپل، مایکروسافت و آمازون هستند.   چه چیزی هارمونی را منحصر به فرد می‌کند؟   با تمرکز بر سرعت پردازش و اعتبار سنجی، شبکه اصلی هارمونی قصد دارد انقلابی در ایجاد بلوک ایجاد کند. با معرفی فرآیند خرد کردن، شرکت زمان اعتباربخشی گره‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد. برای اطمینان از حفاظت از گره‌ها و ایمن سازی فرایند اعتبار سنجی، هارمونی تابع تصادفی قابل تأیید (VRF) را برای عضویت بی‌طرفانه و غیرقابل پیش بینی معرفی کرد. این بدان معناست که گره‌ها و اعتبارسنج‌ها به صورت تصادفی اختصاص داده شده و مجدداً اختصاص داده می‌شوند. برنامه هارمونی گرنتس (Harmony Grants) یک پروژه ابتکاری است که هدف آن حمایت از نوآوری و جذب توسعه دهندگان به شبکه اصلی هارمونی است.   منبع:Coinmarketcap

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد،سرانه مصرف ماهی برای هر فرد در ایران ۱۲ کیلوگرم در سال است. از سویی آمار‌ها نشان می‌دهد در کشور‌های توسعه یافته هر فرد بین ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم در سال از آبزیان استفاده می‌کند.

 کارشناسان معتقدند علاوه بر قیمت و تنوع ماهی، آشنایی با نحوه پخت آن هم در میزان مصرف آبزیان موثر است. به همین منظور دوره آموزشی طبخ ماهیان در مهاباد برگزار شد.  

بررسی مشکلات پرورش‌دهندگان ماهی و همچنین حمایت‌های تسهیلاتی در این حوزه از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • ◄ آشنایی با آبراه غیرطبیعی پاناما + فیلم
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور