Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای سیمانی قرارشده هر لیتر مازوت به صورت علی الحساب با قیمت ۳۰۰ تومان در اختیار کارخانجات قرار گیرد. - اخبار اقتصادی -

عبدالرضا شیخان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه برای جلوگیری از قطعی سوخت کارخانجات تفاهماتی را با وزارت نفت انجام داده ایم، گفت: قرارشده هر لیتر مازوت به صورت علی الحساب با قیمت 300 تومان در اختیار کارخانجات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اعلام اینکه هر کارخانه با توجه به ظرفیت تولید خود امکان ذخیره سازی 5 تا 10 میلیون لیتر مازوت را دارد، افزود: به نظر می رسد با این تدبیر بخشی از مشکلات کارخانجات در قطعی گاز برطرف خواهد شد.

وی در خصوص طلب کارخانجات سیمان از وزارت نفت هم گفت: در سال 95 توافقاتی به عمل آمد تا کارخانجات به صورت داوطلبانه یک ماه واحدهای خود را تعطیل کنند تا از مصرف بالای گاز جلوگیری شود. براساس محاسبات وزارت نفت توقف یک ماهه کارخانجات سیمان باعث صرفه جویی 100 میلیون دلاری شده بود اما سهم 29 میلیون دلار کارخانجات سیمان از این رقم برای تشویق بیشتر واحدها تا کنون پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کارخانجات سیمان وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال

بیش ۴ میلیون و ۸۷۴ هزار تن سیما به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در فرودین امسال در بوزس کالا معامله شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه، 5.6 میلیون تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای 6.5 میلیون تنی مواجه و 4 میلیون و 874 هزار و 540 تن آن دادوستد شد که ارزش 4 هزار و 765 میلیارد تومان را ثبت کرد.

همچنین در این مدت 10 میلیون و 676 هزار گواهی سپرده سیمان معادل 10 هزار و 676 تن سیمان به ارزش 11.8 میلیارد تومان در بازار مالی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت.

عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا

افزون بر این، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.

بر این اساس تعداد 30 دستگاه کامیون کشنده فاو سیبامتوربه قیمت پایه 4 میلیارد و 778 میلیون تومان با درصد پیش پرداخت10 درصدی عرضه می شود.

ابلاغ شرایط خرید کامیون کشنده فاو

این گزاش می‌افزاید: بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیون کشنده فاو که قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت عرضه شود را ابلاغ کرد که بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکتهای خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»