Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از برگزاری سمینار آموزش آنلاین «آشنایی با تیونینگ فنی خودرو» خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی که از چندی قبل با حضور امیر زندی راه‌اندازى شد، قصد دارد سمینار آموزش آنلاین «آشنایی با تیونینگ فنی خودرو» را طی روزهای 11 و 12 آبان ماه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی، رئیس کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از برگزاری این این سمینار آموزشی به عنوان نقطه ای برای شروع فعالیت‌های بیشتر این کمیته خبر داد و گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت فدراسیون اتومبیلرانی به نشانی www.mafiri.ir و ورود به سامانه ملی اتومبیلرانی در این سمینار آموزشی که پیش نیاز ورود به دوره تخصصی هم محسوب می‌شود، ثبت نام کنند.

وی افزود: کمیته تیونینگ قرار است از این پس در بحث های آموزشی و مسابقات فعالیت خواهد کرد،  چون تنها منبع و مرجع رسمی در کشور در زمینه تیونینگ خودرو همین کمیته‌ای است که زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کند. ما قصد داریم در بحث استانداردسازی تیونینگ نیز وارد شویم و به زودی برنامه‌های متنوع‌تری برای علاقه‌مندان به این رشته خواهیم داشت.

درخواست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از فرمانده انتظامی تهران بزرگ

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیل رانی اتومبیل رانی فدراسیون اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود