Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@19:24:51 GMT

خرید و فروش آپارتمان اداری و واحد تجاری در تهران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۳۰۲۸

خرید و فروش آپارتمان اداری و واحد تجاری در تهران

خرید و فروش آپارتمان اداری و تجاری باید با در نظر گرفتن یک‌سری شرایط اتفاق بیافتد. در حال حاضر این‌گونه معاملات با توجه به حوزه‌ی کاری به سرانجام خواهد رسید و اگر چنانچه قصد دارید در حیطه‌ای مشغول به فعالیت شوید، نیاز مبرم به یک فضای مناسب در قالب آپارتمان اداری یا تجاری خواهید داشت.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی زوایای مهم خرید و فروش واحد تجاری و اداری بپردازیم و سپس شما را با یک سامانه معتبر به جهت خرید واحد مدنظرتان آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر می‌خواهید صاحب یک واحد مناسب برای انجام امورات‌تان شوید، این مطلب را دنبال کنید.

موارد در نظر گرفته در انتخاب آپارتمان اداری و تجاری

برای اینکه بتوانید یک واحد مناسب از هر لحاظ داشته باشید، کافی است که به موارد عنوان شده در ادامه توجه ویژه‌ای کنید:

موقعیت قرارگیری واحد

یکی از مهمترین موارد خرید و فروش آپارتمان اداری و تجاری بررسی موقعیت قرارگیری واحد است. البته قبل از هر کاری باید نوع کاربری آن را مشخص کنید. البته اگر چه تجاری یا اداری بودن واحد مهم است اما نوع اداره یا تجارت در نظر گرفته نیز دارای اهمیت بسزایی است. به طور کلی اگر دسترسی راحت به یک آپارتمان اداری و تجاری به خوبی رعایت شود، شاید توان گفت نیمی از مشکلات مدیریت یک شرکت از بین خواهد رفت.

برای خرید آپاراتمان اداری و واحد تجاری به لینک زیر مراجعه کنید :

https://rahnama.com/category/1005/1030/املاک/فروش-اداری-و-تجاری

در نظر گرفتن متراژ مناسب

در نظر گرفتن متراژ یک واحد مهم است. بنابراین قبل از خرید واحد مد نظرتان به بررسی وسعت کار و تعداد همکاران‌تان بپردازید. ضمناً اگر ارباب رجوع دارید باید آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. پر واضح است که دفاتر اداری یا تجاری کوچک برای کسب و کارهای بزرگ مشکل‌ساز می‌شود.

بررسی امکانات واحد

یک آپارتمان اداری یا تجاری باید دارای امکانات حداقلی باشد. برای نمونه کف‌پوش مناسب داشته باشد و رنگ و روی خوبی برخوردار باشد. وجود قفسه یا کمد نیز ممکن است ضروری به نظر برسد. از دیگر امکاناتی که باید در هنگام خرید و فروش آپارتمان اداری و تجاری به آن توجه شود، می‌توان به وجود پارکینگ، آسانسور و اتاق‌های متعدد اشاره کرد.

بررسی فاصله واحد با دفتر کار دیگر همکاران

گاهاً برای بعضی از کسب و کارها نیاز است که فاصله‌ی چندانی با سایر همکاران نداشته باشند چرا که باید به جهت پیشرفت تعامل وجود داشته باشد. بنابراین اگر کسب و کارتان به گونه‌ای است که باید چنین موردی را در نظر بگیرید، قبل از آنکه قراردادی بسته شود، این مورد را بررسی نمایید.

قیمت مناسب

از دیگر موارد بسیار مهم در زمان خرید و فروش آپارتمان اداری و تجاری قیمت آن است. در واقع توجه به این مورد دارای حساسیت‌های بیشتری است که اکثراً توسط افراد نادیده گرفته می‌شود. بعنوان مثال بدون تحقیق قیمت‌های ملک در یک منطقه، اقدام به خرید اداره می‌شود که بعد از مدتی متوجه کاهش زمین در آن منطقه خواهند داشت که این موضوع ضرر هنگفتی به کسب و کارها وارد خواهد کرد.

خرید و فروش واحد یا رهن آن

بسیاری از افراد در دو راهی خرید یا رهن و اجاره یک واحد به جهت پیگیری کسب و کارشان هستند. معمولاً به این‌گونه افراد پیشنهاد می‌شود که قبل از هر کاری آینده‌نگری کنند و بررسی نمایند که چه هدفی از کسب و کارشان دارند. به طور کلی اگر یقین پیدا کرده‌اید که می‌خواهید کسب و کار یا اداره‌تان را به صورت گسترده ادامه دهید، احتمالاً بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، خرید یک  واحد مناسب است. پر واضح است که خرید واحد شما را از دردسرهای پرداخت اجاره و یا جابجایی‌ها نابهنگام مصون می‌دارد.

برای خرید مغازه در تهران همین حالا اقدام کنید.

بررسی آگهی‌های خرید و فروش آپارتمان اداری و تجاری در راهنمای همشهری

برای اینکه با دغدغه‌ی کمتری نسبت به خرید و فروش واح اداری یا تجاری اقدام کنید نیاز به یک بستر مناسب دارید که پیشنهاد می‌کنیم برای این منظور از سایت راهنمای همشهری استفاده کنید. در این سایت آگهی‌های متنوعی به جهت خرید و فروش آپارتمان اداری و تجاری در شهرهای مختلف منتشر می‌شود که با بررسی به راحتی می‌توانید مورد دلخواه‌ خودتان را انتخاب کنید.

ضمناً اگر مایل به فروش آپارتمان اداری یا تجاری شخصی‌تان را دارید نیز کافی است که به انتشار یک آگهی فروش واحد مد نظرتان اقدام کنید. همچنین اگر در هر لحظه از بررسی آگهی‌های یا منتشر کردن آنها نیاز به راهنمایی داشتید، کافی است که با بخش پشتیبان سایت راهنمای همشهری تماس بگیرید.

برای دیدن آگهی های خرید آپارتمان در تهران میتوانید به سایت راهنمای همشهری مراجعه کنید.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راهنمای همشهری اداری یا تجاری یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار

هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

او افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و تصریح کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی بیان کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت