Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند عصر شنبه در آیین افتتاح چند طرح شهری و آموزشی - خدماتی در شهر شهدا در شمال شهرستان کرمان افزود: شهرستان کرمان ظرفیت تغییرات تقسیمات کشوری را با توجه به وسعت، جمعیت و دیگر ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری، کشاورزی و ... دارد.

وی اظهارداشت: ابتدای ورود به کرمان در حوزه تقسیمات کشوری از وسعت بسیار زیاد این شهرستان که خدمات رسانی را مشکل کرده تعجب کردم در حالی که ارتقای ساختار سیاسی می‌تواند خدمات رسانی را نیز رتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسائل اجتماعی مرتبط با تقسیمات کشوری گفت: پیشنهاد می کنم مسئولان، علما و مردم شهرهای شهداد، گلباف و اندوهجرد با رایزنی یکدیگر هماهنگی لازم را برای تبدیل همگی به یک شهرستان انجام دهند تا این کار راحت تر انجام شود.

زینی وند اظهارداشت: با توجه به شناختی که از حوزه تقسیمات کشوری دارم امکان ایجاد یک شهرستان دیگر در دل شهرستان کرمان وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر ضرورت ارتقای برخی از مناطق شهرستان به یک استان دیگر تاکید و بیان کرد که این موضوع از مطالبات مردم نیست.

محمدرضا پورابراهیمی، خواستار انجام مطالعات مربوط به این موضوع در یک بازه زمانی مشخص و پس از آن بررسی و پیگیری در مجاری دیگر استانی و کشوری شد.

محمدمهدی زاهدی دیگر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز بر این موضوع و بر بهره گیری از ظرفیت کویر جهانی لوت در این مسیر تاکید کرد.

وی همچنین خواهان مدیریت آب های سطحی که از سمت کوهپایه کرمان به سمت شهداد می شود و هدر می رود و بهره برداری آن با همکاری آب منطقه ای و جهادکشاورزی با هدایت استانداری شد.

همزمان با حضور استاندار کرمان به شهداد سامانه پایش تصویری شهرداری شهداد به ۵۳ دوربین. بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

همچنین ساختمان مرکز آموزشی، خدماتی و رفاهی آموزش و پرورش در شهداد نیز با بیش از ۱۶ میلیارد ریال اعتبار نوسازی و تجهیز افتتاح شد.

این مرکز رفاهی، آموزشی با ۹ سوییت و ۴۰ تخت افتتاح شد.

همچنین ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهداد از دیگر برنامه های استاندار کرمان بود.

برچسب‌ها محمدمهدی زاهدی محمدرضا پور ابراهیمی داورانی کرمان علی زینی وند شهداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدمهدی زاهدی کرمان محمدمهدی زاهدی کرمان علی زینی وند شهداد تقسیمات کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری در میان مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها است.

دیگر خبرها

  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو