Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر دفاع آمریکا تصریح کرد: به زودی نشستی با حضور مهمترین شرکای نظامی ائتلاف بین المللی ضد داعش در عراق و سوریه برگزار خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در نشستی خبری در بروکسل پس از پایان اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: به همکاری با متحدان خود برای کسب اطمینان از اینکه پیمان ناتو آمادگی مقابله با تحولات و چالش‌های پیش رو را دارد، پایبندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اجلاس وزرای دفاع، درباره نقش ناتو پس از پایان حضور نظامی آمریکا در افغانستان بحث و تبادل نظر کردیم.
آستین تصریح کرد: به زودی نشستی با حضور مهمترین شرکای نظامی ائتلاف بین المللی ضد داعش در عراق و سوریه برگزار خواهیم کرد. در این نشست، درباره عملیات مستمر در عراق و سوریه و تهدیدات جدید شاخه خراسان داعش بحث و رایزنی خواهیم کرد.
وزیر دفاع آمریکا با اشاره به تحولات حوزه دریای چین افزود: به حمایت از تایوان برای دفاع از خود در مقابل چین ادامه خواهیم داد.
وی به تحولات افغانستان هم پرداخت و گفت: به تلاش برای تخلیه کسانی که در افغانستان به ما کمک کردند، ادامه خواهیم داد و خروج آنان از افغانستان و مسائل مربوط به اقامتشان را تسهیل خواهیم کرد.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در نشستی خبری در بروکسل پس از پایان اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: رفتارها و رویکرد چین، نظام بین الملل را تهدید می کند. باید با تهدیدات آتی ناشی از چین مقابله کرد و ما اقدام مشترک را برای متوقف کردن این تهدیدات خواستار شده ایم.
 
دبیرکل ناتو: به فشارها بر طالبان برای اجرای تعهداتش ادامه می دهیم
ینس استولتنبرگ دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در پایان اجلاس وزرای دفاع این پیمان در نشست خبری در بروکسل گفت: به رایزنی ها با متحدان خود درباره چگونگی اعمال فشار بر طالبان برای اجرای تعهداتش مبنی بر تبدیل نشدن افغانستان به پناهگاهی برای تروریسم ادامه می دهیم.
 
کرملین تصمیم خود را در قطع روابط با ناتو صحیح خواند
کاخ کرملین امروز جمعه همزمان با نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل اعلام کرد؛ اتخاذ راهبرد جدید سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو با محوریت روسیه موید آن است که تصمیم مسکو برای قطع روابط با این سازمان درست بوده است.
وزرای دفاع ناتو این هفته با طرح جامع جدیدی برای دفاع در برابر هرگونه حمله احتمالی روسیه در جبهه های مختلف موافقت کردند و بر تصمیم ناتو برای بازدارندگی در برابر مسکو با وجود تمرکز فزاینده توجهات این سازمان بر چین تأکید کردند.
پس از اقدام ناتو در اخراج هشت تبعه روسیه به اتهام جاسوسی، روسیه ضمن تعطیلی نمایندگی دیپلماتیک خود در مقر ناتو و نیز دفتر ناتو در مسکو، روابط خود را با این سازمان قطع کرد.
دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کرملین در نشستی خبری گفت: "در این شرایط نیازی به گفتگو نیست و (اتخاذ) چنین راهبردی از سوی ناتو، بار دیگر درست بودن تصمیم روسیه را تأیید می کند."
وی افزود :"روسیه هرگز توهمی در مورد ناتو نداشته است. ما ماهیت این سازمان را می شناسیم ... این ائتلاف برای صلح ایجاد نشده است، بلکه برای رویارویی و تقابل طراحی شده است."

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناتو داعش چین پیمان آتلانتیک شمالی وزیر دفاع آمریکا اجلاس وزرای دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست‌های واشنگتن برای حمایت از تل آویو اعلام کرد که فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درحالیکه این کشور از هیچ اقدامی برای شرکت در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دریغ نکرده، گفت که روز چهارشنبه فهرستی از کارهایی که هنوز باید برای اسرائیل انجام شود را تهیه می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا متمرکز بر دستیابی به یک توافق آتش بس و آوردن اسرا به خانه است، هیچ بهانه یا تاخیر دیگری نباید باشد زمان برای اقدام حماس الان است.

بلینکن همچنین گفت که کار بیشتری باید برای مردم غزه انجام شود و اولین محموله‌های کمک مستقیم از اردن به گذرگاه بیت حانون روز سه‌شنبه حرکت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در مورد ساخت یک اسکله موقت توسط ایالات متحده برای کمک رسانی به غزه مدعی شد که تا هفته آینده این اسکله آماده می‌شود.

اهداف شوم آمریکا از ساخت بندر در غزه/ به نام فلسطین و به کام صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات