Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از طرفداری؛ سازمان لیگ با انتشار بیانیه ای مدعی شد واگذاری بخشی از تبلیغات محیطی به استقلال و کارگزارش غیر قانونی است و طبق مصوبه هیات رییسه این سازمان، مجری تبلیغات سازمان لیگ است اما استقلال و تیم های لیگ برتری خواهان تغییر مصوبه هیات رییسه هستند و خیال عقب نشینی هم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوای باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی با حمایت علنی باشگاه های سپاهان، پیکان و تراکتور از مصطفی آجورلو، وارد فاز تازه ای شد و حالا این احتمال وجود دارد که پرسپولیس و چند باشگاه پر طرفدار دیگر هم به این کمپین بپیوندند و خواهان واگذاری تبلیغات محیطی به تیم های لیگ برتر شوند اما در فضای فوتبال شایعه شده سازمان لیگ هم بیکار ننشسته و در حال جمع آوری امضا از برخی باشگاه هاست، باشگاه هایی که اعلام کنند ترجیح می دهند تبلیغات در دست سازمان لیگ بماند و سازمان لیگ سود حاصل از تبلیغات را به حساب باشگاه ها واریز کند.

صد البته تا این لحظه سازمان لیگ شایعه تلاش برای جمع آوری امضا از تیم های لیگ برتری علیه جریانی که باشگاه استقلال و مصطفی آجورلو راه انداخته اند را تایید یا تکذیب نکرده است. سازمان لیگ مدعی است مطابق مصوبه هیات رییسه اش تبلیغات باید در اختیار این سازمان باشد. اما باشگاه ها می گویند آنها می خواهند خودشان درآمد تبلیغاتی داشته باشند و بیست درصد سهم سازمان لیگ را هم بپردازند.

باید دید آیا برخی باشگاه ها به باشگاه های دیگر خیانت می کنند و مقابل خواسته هم قطاران خود می ایستند یا نه؟

یکی از کارشناسان تبلیغات محیطی که سالهاست این موضوع را پیگیری می کند، مدعی است سازمان لیگ در تلاش است این ذهنیت را برای تیم های کوچک ایجاد کند که اگر تیم های استقلال و پرسپولیس و سایر تیم های دارای هوادار مثل سپاهان، تراکتور، نساجی و ... خودشان تبلیغات را برعهده بگیرند و خرج شان را از بقیه جدا کنند، سایر تیم های لیگ برتری از این اتفاق متضرر می شوند اما حقیقت این است که تمام تیم های لیگ برتری در سال یک بار میزبان استقلال و یک بار میزبان پرسپولیس هستند و فقط اگر در همین دو بازی، تبلیغات محیطی و دور زمین بازی خانگی شان که پخش مستقیم تلویزیون سراسری را دارد، هر بازی 10 میلیارد تومان قرارداد ببندند، بعد از کسر 20 درصد حق سازمان لیگ، 16 میلیارد تومان در سال درآمد خواهند داشت که این رقم 4 برابر مبلغی است که سازمان لیگ قرار است به آنها بدهد و نمی دهد.

سازمان لیگ اگر سالی 80 میلیارد تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشته باشد و 20 درصد آن را بردارد و 64 میلیارد باقی مانده را به نسبت مساوی بین تیم ها پخش کند، هر تیم 4 میلیارد تومان سود می برد و این 4 میلیارد تومان در قبال آن 16 میلیارد تومان واقعا ناچیز است.

در حال حاضر استقلال و چند تیم لیگ برتری خواهان دریافت حق تبلیغات محیطی شده اند تا خودشان در بازی هایی که میزبان هستند، کار تبلیغات را برعهده داشته باشند. سازمان لیگ امروز جواب بیانیه استقلال را دارد.

هومن جعفری کد خبر: 1115977 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران تیم های لیگ برتری میلیارد تومان تبلیغات محیطی سازمان لیگ باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور