Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی اظهار کرد: تازه از پیک پنجم رها شده‌ایم، تصور این نباشد که چون واکسن زده‌ایم نیازی به رعایت پروتکل‌ها نیست، چیزی عوض نشده است و شرایط نامطلوب در برخی از شهرستان‌های استان در حال خودنمایی است.

وی ادامه داد: هر بار که شمار ابتلاء و بستری بالا می‌رود، موارد فوتی هم افزایش می‌یابد و باید همچنان پروتکل‌ها رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید برابر تصمیمات ستاد ملی عمل کنند، شهرستان‌هایی که این هفته روند افزایش داشته‌اند اقدامات خود را برای کاهش ابتلاء در هفته آینده گزارش دهند.

اکرمی با ابراز نارضایتی از اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان توسط شهرداری اراک، گفت: شهرداری قول داده است که تا سه شنبه مصوبات مربوط به خود را انجام دهد و اگر انجام ندهد سرپرست شهرداری چهارشنبه به دادستانی معرفی می‌شود.

وی با اشاره به دریافت پول نقد به عنوان کرایه توسط رانندگان اتوبوس، اظهار کرد: دریافت پول نقد خارج از پروتکل هاست و باید تا شنبه آینده این مسئله حل شود و کرایه به شکل غیرنقدی دریافت شود.

وی ادامه داد: این سوال وجود دارد که اتوبوس‌ها از دست‌فروشان کنار خیابان شرایط بدتری دارند که نمی‌توانند به صورت الکترونیکی کرایه را دریافت کنند؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: مشکل شهرداری این است که در هر جلسه ستاد با یک نماینده روبرو هستیم، عجیب است که در چنین جلسه مهمی که مسئول ارشد استان در جلسه حضور دارد مسئول دفتر شهردار در جلسه حاضر می‌شود.

کد خبر 5334511

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز اکرمی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرداری اراک پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران گرگان واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (۱۵ اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org می‌توانند وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است، یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش ایسنا، بنابر آنچه که اعلام شده است، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد