Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای توسط معاون اقتصادی این سازمان به همه مناطق آزاد ابلاغ شد.

در پی ابلاغ دستور رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای و ابلاغ این دستور به دستگاه‌های اجرایی ذی ربط، «احمد جمالی» معاون اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی نیز این ممنوعیت را به همه مدیران عامل مناطق آزاد تجاری-صنعتی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این بخشنامه، کالا‌های کره‌ای وارد شده به محوطه انبار‌های مناطق آزاد تا تاریخ ۲۴ مهر ماه امسال از شمول این ممنوعیت معاف شده اند.

گفتنی است که در این بخشنامه کالا‌‌های وارداتی که قبض انبار آنها توسط سازمان منطقه ( تا تاریخ 1400/07/24) از این ممنوعیت مستثنی است.

 

 

پایان پیام//

برچسب ها: مناطق آزاد ، لوازم خانگی ، قاچاق ، کره جنوبی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PSm

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مناطق آزاد لوازم خانگی قاچاق کره جنوبی لوازم خانگی مناطق آزاد کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد