Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:31:27 GMT

بدهی مالیاتی پرسپولیس به حالت تعلیق درآمد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۳۳۹۷

بدهی مالیاتی پرسپولیس به حالت تعلیق درآمد

در جلسه مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، مشکل بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس بررسی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست سیدمجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، بدهی 300 میلیارد تومانی باشگاه بابت مالیات و جرائم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور بررسی آن تا چند ماه به صورت تعلیق درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد با مذاکرات صورت گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی برای ارائه مدارک مثبته به سازمان مالیاتی کشور، این رقم سنگین بازنگری شده و کاهش چشمگیری پیدا کند.

این بدهی با تشخیص سازمان امور مالیاتی برای بدهی اصل و جرائم مالیات از سال 1380 تاکنون محاسبه شده که به واسطه آن، حساب‌های باشگاه مسدود شده بود و بعد از سه ماه  تلاش و پیگیری صدری، حساب‌های باشگاه باز شد.

صدری: بدهی کالدرون و دستیارش پرداخت و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به‌زودی باز می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها