Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جذاب‌ترین اخبار منتشر شده در گروه  استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مورخ شنبه اول آبان ماه سال ۱۴۰۰ را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده کنید.

در آیین معارفه زین‌العابدین خرم رضوی استاندار جدید آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی زد و باعث ایجاد تنش در مراسم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با "تیتر معارفه استاندار با چاشنی سیلی" منتشر شدته است.

عالی‌قاپوی تبریز یا شمس‌العماره ساختمانی چهار طبقه، دارای عمارت کلاه‌فرنگی بوده که در بخش مرکزی شهر تبریز قرار داشت.پیش از ادامه سخن به تعریف اصطلاح «کلاه‌فرنگی» می‌پردازیم. عمارت کلاه‌فرنگی نوع خاصی از معماری است که در اشکال مختلفی ساخته شود. اغلب ساختمان سبک و گاه تزئینی است که در میان باغ یا پارک به‌عنوان تفریحگاه‌هایی برای کار‌های تفریحی یا سرپناه ساخته می‌شود. بنا با گنبدی شبه مخروط و یا اتاقکی مسقف برای فروش روزنامه و اغذیه نیز هست.موضوعی که با تیتر "سرگذشت عمارت عالی‌قاپوی تبریز" منتشر شده است.

فرش ایرانی از دیرباز تاکنون مورد توجه مردم کشو‌هایی مختلف جهان بود و برند‌های ایرانی همواره به عنوان یکی از نماد‌های هنر و تمدن ایران محسوب می‌شد به طوری‌که از هزاران سال قبل فرش دستبافت ایران یکی از کالا‌های صادراتی و لوکس بوده که طرفداران خاصی را داشت.موضوعی که با تیتر " هنر صنعتی به قدمت هزار سال" منتشر شده است.

 

معارفه استاندار با چاشنی سیلی

سهمیه آب هندیجان آب رفت

تشریح جزئیات پرونده‌های موسوم به تبرکشی

کولبر قاچاقچی نیست

قدیمی‌ترین جنگل جهان زیر چرخ آفرود‌ها + فیلم

برگزاری اربعین علامه حسن زاده آملی ۱۱ آبان در آمل

پیدا شدن دومین جسد قربانی سیل در گیلان

سرگردانی مردم در خرید مایحتاج روزانه

پاییز دلچسب روستای شیان کردستان+عکس

پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به سوالاتی درباره خرید ازدواج

کام تشنه قزوین در انتظار آب طالقان

هنر صنعتی به قدمت هزار سال

سرگذشت عمارت کلاه فرنگی

پخت سه تن سمنو به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)+تصاویر

قیچی دلالی، خوشه سود یاقوت کاران را می چیند

سازه‌ای از جنس طبیعت و عجین با کویر

گیاهی که برگ‌های سبزش را باید مانند اسکناس دید

زلزله ای خاموش در کمین اصفهان

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین ها پربازدیدها عمارت کلاه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه

سرهنگ علی عباسی کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به مأموران انتظامی سنقر و کلیایی مبنی بر اینکه در بازار احشام این شهرستان مشغول فروش احشام بوده و شخصی با مراجعه به وی و نمایش رسید بانکی ۲ رأس گوسفند از وی خریداری کرده است اما پس از ساعتی متوجه شده است پولی به حسابش واریز نشده و مورد کلاه‌برداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که فرد کلاه‌بردار با ایجاد یک رسید جعلی توسط برنامه‌های موبایلی و با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت احشام، بازار را ترک کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه ردپای مجرم را شناسایی کردند.

سرهنگ کسانی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه در مرکز استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد و در بازجویی‌ها به کلاه‌برداری اعتراف کرد.

وی گفت: فروشندگان طعمه‌های مناسبی برای کلاه‌برداری با رسید جعلی هستند، لذا اگر قصد فروش کالایی را دارند تا زمان دریافت پیامک واریز وجه از سر شماره اصلی بانک عامل و مطابقت با میزان موجودی حساب خود، از ارائه کالا به خریدار خودداری کرده و مواظب شگرد کلاه‌برداری با ساخت رسیدهای اینترنتی جعلی باشند.

کد خبر 6097193

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • (تصاویر) سیلی برای زندگی!
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم