Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، مراسمی در روز شنبه اول آبان ماه از ساعت ۱۲:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حاج سید علی سادات رضوی برگزار و از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت مستقیم پخش می شود.

همچنین ویژه برنامه شب ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین کاردان و مدیحه سرایی حاج محمود تاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) آستان مقدس برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری ویژه برنامه ای در سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) مصادف با یکشنبه دوم آبان ماه از ساعت ۱۲:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام شیخ علی سعیدیان و مدیحه خوانی حاج امیر نعیمی و پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم عزیز تقاضا می شود برای حضور در مراسم، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و رییس مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع)، مقدم کلیه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به این ویژه برنامه ها گرامی میدارد.

برچسب‌ها شهرستان ری اعیاد مذهبی امامزاده شاه عبدالعظیم پیامبر اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری اعیاد مذهبی امامزاده شاه عبدالعظیم شهرستان ری اعیاد مذهبی امامزاده شاه عبدالعظیم پیامبر اکرم ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ۵۲۰ مبلغ  با حضور در شهر‌ها، بخش‌ها وروستا‌ها  بصورت گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند. 

حجت الاسلام محمد قناعت افزود: برگزاری نمازجماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری درخصوص جهادتبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق (ع) ، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت وطهارت ، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه درجامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی وآگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از جمله برنامه های مبلغان در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام