Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا بازی های هفته دوم رقابت های لیگ بیست و یکم آغاز می شود و این در حالی است که بازی های هفته اول به طور کامل برگزار شده و فعلا بازی عقب افتاده ای در تقویم سازمان لیگ وجود ندارد.

به گزارش طرفداری، تیم های مدعی در هفته اول رقابت های لیگ برتر عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشتند و توانستند به سه امتیاز برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر سه در هفته اول به پیروزی رسیدند و این در حالی است که از میان این سه تیم در لیگ بیستم، پرسپولیس بازی اولش را مساوی کرد، سپاهان باخت و تنها استقلال برده بود.

پرسپولیس در هفته اول رقابت های لیگ بیستم با نتیجه ۰-۰ مقابل سایپای ابراهیم صادقی متوقف شد و نتوانست در همان هفته اول به سه امتیاز برسد اما پرسپولیس در این فصل در بازی اول خود به پیروزی قدرتمندانه ۳-۱ مقابل فولاد رسید و از همین ابتدا جمع آوری امتیازات را شروع کرد. از لحاظ مهره و بازیکن، پرسپولیس این فصل در حالت بدتری قرار ندارد. آنها اگرچه احمد نوراللهی، بشار رسن و کنعانی زادگان را نسبت به بازی اول فصل قبل از دست داده اند اما شاگردان یحیی در ابتدای فصل قبل از فقدان مهاجم نوک رنج می بردند و حالا عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و مهدی عبدی مهاجمان آماده این تیم هستند و چنان در روز اول پر قدرت ظاهر شدند که اصلا جای خالی شهریار مغانلو به چشم نیامد. پشت سر آن ها هم بازیکنانی مثل مهدی ترابی و رضا اسدی حضور دارند.

سپاهان در لیگ بیست و یکم مقابل مس رفسنجان به پیروزی ۲-۰ رسید و نمایش کم اشتباهی را داشت اما فصل گذشته سپاهان به هیچ عنوان شروع خوبی را نداشت و مقابل گل گهر ۳-۱ شکست خورد. فصل گذشته محرم نویدکیا اولین تجربه های خود روی نیمکت تیم سپاهان را داشت و هفته های زیادی طول کشید تا تیمش به بلوغ تاکتیکی برسد اما برای این فصل آن ها تیم قدرتمند فصل قبل خود را ترمیم کرده اند و با تزریق بازیکنانی مثال فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، شهریار مغانلو و … لیگ جدید را قدرتمند تر از فصل قبل آغاز کرده اند.

استقلال اما فصل گذشته بازی خود را با پیروزی ۲-۰ پشت سر گذاشته بود و این در حالی بود که محمود فکری روی نیمکت حضور داشت و تا نیم فصل به عنوان سرمربی استقلال فعالیت کرد و اخراج شد. استقلال این فصل را هم با پیروزی آغاز کرده اما تیمش نسبت به فصل قبل دسنخوش تغییرات زیادی شده است و بازیکنان با استعدادی به تیم اضافه شده اند و نتایج این فصل استقلال نسبت مستقیمی با حفظ کیفیت بازیکنان جوان دارد. استقلال فصل قبل را بدون خریدهای جدیدش شروع کرد و خوش شانس بود که در بازی اول به یک تیم تازه وارد خورد و غیبت بازیکنان جدید که هنوز کارت بازی شان صادر نشده بود، به چشم نیامد. استقلال امسال را هم با بازی مقابل یک تیم تازه وارد آغاز کرد.

تراکتور، تیم چهارم فصل قبل بود که فصل را با توقف مقابل نفت مسجحدسلیمان به همراه علیرضا منصوریان آغاز کرد و در طول فصل مسعود شجاعی، رسول خطیبی و فیروز کریمی روی نیمکت تیم نشستند و این تیم فصل جدید را با وضعیت نامساعدی آغاز کرده است و با ۴ گل مقابل گل گهر شکست خورد، خود گل گهر نیز به عنوان تیم پنجم فصل گذشته، این بار هم مثل لیگ بیستم فصل را با یک پیروزی آغاز کرد. تیم قلعه نویی فصل قبل در بازی اول ۳ بر یک سپاهان را برد و لیگ بیست و یکم را هم با برد پر گل ۴-۱ مقابل همین تراکتور آغاز کرده است.

با توجه به نتایج به نظر می رسد تمامی مدعیان فصل را به خوبی آغاز کرده اند و احتمالا این فصل شاهد کورس جذابی برای قهرمانی باشیم… از میان تیم های اول تا پنجم فصل قبل، تنها تراکتور با شکست شروع کرد و بقیه پیروز بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فصل گذشته آغاز کرده بازی اول هفته اول فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس و سپاهان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان در پنج دیدار خانگی قبلی خود مقابل طلایی پوشان موفق به پیروزی نشده است.

در واقع آخرین باری که پرسپولیس موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل سپاهان شده، دیدار برگشت دو تیم در لیگ هفدهم بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل سپاهانی قرار گرفتند که حال و روز خوشی نداشت و با منصور ابراهیم زاده در رتبه سیزدهم قرار داشت.

در آن دیدار پرسپولیس خیلی زود و توسط علیپور در دهمین دقیقه بازی به گل اول رسید و سپس توسط شجاع خلیل زاده در چهلمین دقیقه برای دومین بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرد.

شادی علی علیپور بعد از گل‌ زودهنگام در روز آخرین برد خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان- ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ویدئو: 160824

در نیمه دوم بازی پرسپولیس موقعیت های بسیاری را با بی دقتی و البته تاحدی بدشانسی از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آستانه دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر قرار بگیرند.

نتایج پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخپوشان در شش فصل اخیر:

پرسپولیس ۰-۰ سپاهان ( لیگ هجدهم)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان(لیگ نوزدهم)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان( لیگ بیستم)
پرسپولیس ۱-۲ سپاهان( لیگ بیست و یکم) ( * بازی در زمین بی طرف برگزار شد)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان ( لیگ بیست و دوم)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد