Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@13:44:54 GMT

مشخص شدنِ برترین های اسکواش در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۳۶۸۲

مشخص شدنِ برترین های اسکواش در اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهزاد نویدنیا رییس هیات اسکواش استان اصفهان با بیان اینکه رقابت‌های اسکواش نشنال کلوز با حضور ۳۲ اسکواش باز از ۳۰ استان کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد، گفت: در این مسابقات، ۳۰ نفر برتر رده بندی اسکواش کشور و هفت نفر از رتبه دارانِ جهانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این رقابت‌ها بالاترین سطح مسابقات اسکواش کشور است و این دوره جدا از اهمیت کسب امتیاز برای اسکواش بازان محک خوبی هم برای ملی پوشان این رشته بود چراکه یک ماه دیگر رقابت‌های آسیایی و جهانی برگزار خواهد شد.

در پایان رقابت‌های اسکواش نشنال کلوز، علیرضا شاملی از کیش قهرمان شد و محمد ضیاکاشانی از تهران هم بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. سمیع الله قاصدآبادی از تهران و سهیل شاملی از کیش هم مشترکا سوم شدند.

رقابت‌های اسکواش نشنال کلوز هر ساله به میزبانی یک کشور برگزار می‌شود که ورزشکاران آن می‌توانند با حضور در آن، امتیازِ رده بندیِ جهانیِ خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) قشنگ‌ترین گل لیونل مسی در تمام عمر فوتبالی‌اش (فیلم) عجیب ترین ضربه آزاد و بی نظیرترین پاسکاری را ببینید

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک