Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مدیر کل راه آهن شمال با تایید حادثه خروج قطار باری از ریل گفت: این حادثه بعد از ظهر امروز در منطقه سوادکوه اتفاق افتاد که براثر آن چندین واگن قطار دچار آسیب شده است. - اخبار استانها -

خدایار طالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سوادکوه، با بیان اینکه عصر امروز یک قطار باری که در  مسیر ورسک به سرخ‌آباد در حال حرکت بود به دلایلی از خط خارج شده و چندین واگن آن دچار آسیب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی در ادامه با اشاره به تعداد واگن‌های آسیب‌دیده افزود: در برآورد‌های اولیه مشخص شد که از چهارواگن آسیب دیده سه واگن خالی بوده و تنها یک واگن دارای بار بوده‌است که محموله این واگن نیز آسیب‌ دیده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه خسارت جانی و مصدوم ایجاد نشده است، گفت: هم اکنون مسیر راه‌آهن شمال مسدود است و همه  نیروی فنی راه آهن شمال با ادوات و ماشین‌آلات در حال کار هستند تا معایب و مشکلات این مسیر را رفع کرده و دوباره حرکت عادی قطارها برقرار شود.

مدیرکل‌ راه آهن شمال از لغو حرکت قطار مسافری به سمت مشهد مقدس که باید پس از عبور قطار باری از این مسیر عبور می‌کرد خبر داد و افزود: به دلیل انسداد مسیر راه آهن و در حال مرمت بودن، همه مسافران قطار مسافربری مشهد مقدس با اتوبوس به مقصدشان منتقل می‌شوند.

نزدیک شدن سوت قطار اردبیل با مشارکت بانک ملی ایرانتمامی ایستگاه‌های قطار شهری مشهد مهیای واکسیناسیون می‌شونداختصاص بخشی از پول اوراق مشارکت به ساخت 15 رام قطار برای مترو
طالبی زمان دقیق اتمام ساماندهی ریل را منوط به سرعت عمل کار و ایجاد نشدن  مشکلی تازه در زمان ترمیم خط دانست و تصریح کرد: علت این حادثه هنوز مشخص نیست و پس از بررسی، دلایل آن اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن شمال قطار باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیل در شهرستان فیروزه
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد