Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم قشقایی که در این فصل مهدی رجب زاده را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، با کسب دومین پیروزی ۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. قشقایی در خانه موفق شد با یک گل سایپا را شکست دهد تا یکی از دو تیم ۶ امتیازی در پایان هفته دوم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال رایکا که با پیروز قربانی در این فصل از مسابقات حضور دارد، ماشین سازی را در بابل با ۲ گل شکست داد تا در پایان این هفته ۴ امتیازی شود و در مقابل ماشین سازی دومین شکست را در دومین هفته تحمل کرد تا با تفاضل گلی ضعیف‌تر در انتهای جدول قرار گیرد.

شاهین بوشهر که سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارد، در بازی‌های امروز با یک گل مغلوب آرمان گهر سیرجان شد تا این تیم هم مثل ماشین سازی بدون امتیاز باشد. همچنین مس شهر بابک هم که بازی هفته نخست این تیم لغو شد، در نخستین دیدار خود در این مسابقات مغلوب مس کرمان شد تا شهر بابکی ها هم هنوز امتیازی در این فصل به دست نیاورده باشند.

دومین نتیجه خوب در هفته دوم را خیبر خرم آباد به دست آورد که در جم توانست با نتیجه ۴ بر یک میزبانش پارس جنوبی را شکست دهد تا این تیم هم مثل قشقایی ۶ امتیازی باشد و به دلیل تفاضل گل بالاتر در صدر جدول قرار داشته باشد.

خلاصه نتایج هفته دوم رقابتهای دسته اول فوتبال؛

رایکا بابل ۲ – ماشین سازی صفر
مس کرمان یک – مس شهربابک صفر
شهرداری آستارا یک – خوشه طلایی ساوه صفر
قشقایی شیراز یک – سایپا صفر
ویستا توربین صفر – استقلال ملاثانی صفر
شهرداری همدان صفر – ملوان انزلی صفر
آرمان گهر سیرجان یک – شاهین بوشهر صفر
استقلال خوزستان یک – بادران یک
پارس جنوبی جم یک – خیبر خرم آباد ۴

جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور در پایان هفته دوم؛

۱- خیبر خرم آباد ۶ امتیاز
۲ قشقایی شیراز ۶ امتیاز
۳- شهرداری همدان ۴ امتیاز
۴- رایکا بابل ۴ امتیاز
۵- ملوان انزلی ۴ امتیاز
……
۱۶- شاهین بوشهر صفر امتیاز
۱۷- پارس جنوبی جم صفر امتیاز
۱۸- ماشین سازی تبریز صفر امتیاز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال خیبر خرم آباد تیم فوتبال قشقایی شیراز فوتبال لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال ماشین سازی ۶ امتیاز هفته دوم ۴ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی‌مانده و رقابت سه تیم بالای جدول به اوج حساسیت خود رسیده است. 

روز گذشته در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید. 

حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند. 

با این حساب چنان‌چه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی‌شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به‌عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می‌کنند. در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده‌اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند. 

تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت مسیب‌زاده و مربیگری ابهری، در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است. تیمی که با کمترین هزینه و حمایت‌های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می‌توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر