Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محرم نویدکیا امشب  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی در برابر نفت مسجدسلیمان بازی سختی است، سال گذشته ما بیشترین امتیاز را به تیم نفت مسجدسلیمان دادیم که در مسجدسلیمان باختیم و اصفهان با این تیم مساوی کردیم.

وی افزود: بازی هفته قبل این تیم را دیده‌ایم، این تیم با دوندگی بالا، یک بازی پرفشار در برابر پیکان انجام داد اما با تمرکز بالا تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما سه روز است که تکلیفمان مشخص نیست و نمی‌دانستیم باید به کجا برویم، از فدراسیون و سازمان لیگ خواستیم به ما نامه کتبی بزنند که دقیقا کجا برویم‌ اما حتی حاضر نیستند که به ما نامه کتبی بزنند که بازی ما در اهواز یا مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به ما گفتند شفاهی اعلام می‌کنیم اما در فوتبال حرفه‌ای چیزی شفاهی نیست، این وضعیت از این فدراسیون با این دبدبه و کبکبه بعید است.

نویدکیا در پاسخ به سوالی در خصوص هماهنگی با مرزبان روی نیمکت تیمش، عنوان کرد: با مرزبان کاملا هماهنگیم و قبول دارم ویژگی‌های شخصیتی‌مان مکمل است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان نفت مسجدسلیمان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از تلاش بازیکنانم در بازی مقابل گل‌گهر تشکر می‌کنم، اما اینکه در چند بازی گذشته نتوانستیم در خانه به پیروزی برسیم، اذیت‌کننده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: به نظر من بازی سنگین و خوبی بود و فشار زیادی به تیم ما آمد. تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی خوبی انجام دادیم و سه چهار موقعیت خوب داشتیم، ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم و تمرکزمان یک مقدار به هم ریخت. بعد از آن، بازی تا حدودی متعادل شد و در نیمه دوم هم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.

تقسیم امتیازات در دربی کرمان

 

وی ادامه داد: از دقیقه 70 به بعد بازیکنان ما خسته بودند و در 20 دقیقه پایانی گل‌گهر یک مقدار بهتر از ما بازی کرد، ولی با تمام شرایط و به دلیل اینکه ما در بازی جام حذفی با پیکان هم 120 دقیقه تلاش کرده بودیم، از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند نتیجه را برگردانند، با این حال متأسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم و این موضوع برای ما اذیت‌کننده است، چون خیلی از بازی‌های خانگی را از دست دادیم. باید سعی کنیم با کیفیت بهتر در خانه امتیازات خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال مس در پاسخ به این سؤال که «دلیل از دست رفتن موقعیت‌های زیاد گل از سوی بازیکنانش چیست؟»، خاطرنشان کرد: مشکلی نیست، وقتی تیمی موقعیت خلق می‌کند یعنی سعی می‌کند کارش را خوب انجام دهد. در زدن ضربات آخر، یک مقدار مربوط به خلاقیت بازیکنان است. بازیکنان ما واقعاً تلاش‌شان را می‌کنند، یک مقدار هم شاید مربوط به بازی قبل‌مان با پیکان باشد که خسته بودند.

نویدکیا راجع به اینکه غیبت منتظر محمد تأثیری روی عملکرد تیمش مقابل گل‌گهر داشت یا خیر، تصریح کرد: منتظر محمد بازیکن خیلی باکیفیتی است، ولی چون کاپیتان تیم امید کشورش بود و البته ما هم می‌توانستیم اجازه ندهیم که برود، اما دور از انصاف بود که اجازه ندهیم برود و اجازه دادیم که به تیم کشورش کمک کند. بودنش مسلماً دست ما را بازتر می‌کرد تا شرایط بهتری برای تیم داشته باشیم. الان بازیکن عراقی ما احتمال اینکه به المپیک برود، وجود دارد و این می‌تواند اعتباری هم برای تیم مس رفسنجان داشته باشد.

وی درباره تأثیر آب و هوا روی کیفیت و عملکرد تیمش گفت: موضوع آب و هوا بهانه است که بگویم چون باران آمد نبردیم، اینطور نیست. کیفیت زمین خوب است، ولی باران نمی‌تواند بهانه‌ای برای ما داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس در واکنش به تمجید یکی از خبرنگاران نسبت به عملکرد مس با هدایت او، اظهار کرد: من توقعم از خودم و بازیکنانم بیشتر است و خیلی کار خاصی نکردیم، فقط سعی کردیم یک مقدار شرایط تیم را بهتر کنیم. امیدوارم در نهایت وقتی لیگ تمام می‌شود آن موقع ببینیم کسی که بالای سر تیم بوده توانسته است به تیم کمک کند یا نه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!