Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با  تاکید بر اینکه، استفاده از سیستم‌های نوین در ارائه خدمات، در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه است، افزود: استفاده از سیستم های نوین الکترونیکی قضایی در شورای حل اختلاف استان، با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

 وی گفت: با این اقدام، حجم قابل توجهی از شمار مراجعه‌کنندگان به شورای حل اختلاف کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی رییس کل دادگستری زنجان، اظهار داشت: با توجه به اینکه درخواست و صدور گواهی انحصار وراثت، بصورت سنتی نبوده و دریافت مدارک در شورای حل اختلاف  انجام نمی‌شود، مراجعه‌کنندگان برای درخواست و صدور گواهی انحصار وراثت، صرفا به دفاتر خدمات قضایی استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها دادگستری شورای حل اختلاف زنجان انحصار وراثت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شورای حل اختلاف زنجان دادگستری شورای حل اختلاف زنجان انحصار وراثت شورای حل اختلاف انحصار وراثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان