Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با فرارسیدن ایام میلاد پیامبر اعظم (ص)، امام جعفر صادق (ع)و هفته وحدت، فعالیت وبسایت هندی و رسانه آذری پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رسانه هندی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از این در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده بود و اکنون با راه‌اندازی وبگاه با نشانی hindi.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

khamenei.ir در دسترس مخاطبان خواهد بود.

 همچنین همزمان با راه‌اندازی رسانه هندی، رسانه آذری برای مخاطبان حوزه قفقاز نیز در شبکه‌های اجتماعی  آغاز به کار می‌کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR که از سال ۱۳۸۲ آغاز به‌کار کرده است، اخبار، بیانات، منظومه اندیشه و سیره رهبر انقلاب اسلامی را پوشش داده و به تولید و انتشار محتوا به زبان‌های مختلف می‌پردازد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: رهبر انقلاب ، دفتر نشر آثار رهبر انقلاب ، هندی ، آذری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رهبر انقلاب دفتر نشر آثار رهبر انقلاب هندی آذری رهبر انقلاب نشر آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود

                                             

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: وسیله آموزش بسیار مهم است، ظرف چند روز آینده فراخوانی با همکاری سازمان امور اداری و  استخدامی خواهیم داشت برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها، که این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط عمومی‌ها توجه شود افزود: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده است و ما تلاش داریم ضعف روابط‌عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت عنوان کرد: با توجه اینکه رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و  وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است.

خلجی یادآور شد: منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تامین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

خلجی ادامه داد: همه باید کمک کنیم ایلام پیشرفت کند و هر کس دوست‌دار ایلام است باید یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بردارد.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق است که باید با تمام توان برای این دو مهم تلاش کنیم.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخار‌ی برای ولایت‌مداری مردم ایلام است.

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند