Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت پیروزی در کارنامه تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در آغاز دومین روز از هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران، ۴ دیدار برگزار شد که در پایان مهمترین‌ بازی‌ها، تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند با اقتدار از سد رقبای خود گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، بایرن صدرنشین با نتیجه ۴ بر صفر هوفنهایم را شکست داد. سرژ گنابری در دقیقه ۱۶، روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۰، اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه ۸۲ و گینگزلی کومان در دقیقه ۸۷ گل‌های باواریایی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند. بایرن مونیخ با این نتیجه هفتمین برد خود را کسب کرد و با ۲۲ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

در دیگر بازی مهم امشب فوتبال آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه تیم آرمینیا بیلفلد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. امره جان در دقیقه ۳۱، متس هوملس در دقیقه ۴۵ و جود بلینگهام در دقیقه ۷۲ گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند و تنها گل تیم میزبان را هم کلوس در دقیقه ۸۷ زد. با این نتیجه هفتمین برد زنبورها به ثبت رسید و آنها با یک امتیاز کمتر نسبت به بایرن مونیخ به تعقیب صدرنشین جدول ادامه دادند.

در سایر بازی‌ها لایپزیگ در خانه با نتیجه ۴ بر یک از سد تیم گروترفورث گذشت و تیم ولفسبورگ هم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میهمان خود فرایبورگ شد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ تیم هرتابرلین میزبان مونشن‌گلادباخ است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان دورتموند بایرن مونیخ بوندسلیگا بوروسیا دورتموند روبرت لواندوفسکی متس هوملس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد

دیدار‌های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و تیم‌های المپیاکوس یونان و فیورنتینای ایتالیا نیمی از راه صعود به فینال را پیمودند.

تیم استون ویلای انگلیس در ورزشگاه ویلاپارک میزبان المپیاکوس یونان بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. المپیاکوس برابر استون ویلا که تنها نماینده فوتبال انگلستان در رقابت‌های اروپایی این فصل و شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس است دست به کار بزرگی زد. ایوب الکعبی ستاره این بازی بود و با هت‌تریک خود برد شیرینی را برای نماینده یونان در انگلستان رقم زد و حالا یونانی‌ها با امید‌های بیشتری در خانه به فینال لیگ کنفرانس اروپا می‌اندیشند. البته داگلاس لوئیز هم در دقیقه ۸۴ پنالتی استون ویلا را از دست داد تا این بازی با شاهکار المپیاکوس به پایان برسد.

در دیگر مسابقه، فیورنتینا در فلورانس مهمانش کلوب بروژ را با نتیجه سه بر دو شکست داد. این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی ۲-۲ دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید فیورنتینا برد در این بازی حساس در آرتمیو فرانکی را از دست داده است، اما امبالا انزولا در دقیقه ۹۱ موفق به گلزنی برای بنفش‌ها شد. گلی که در بلژیک و دیدار برگشت خیلی به آنها کمک خواهد کرد. البته کلوب بروژ از دقیقه ۶۱، ۱۰ نفره شد.

  باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد