Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:38:20 GMT

قاسمی فرزاد با اراده دولت بر استان حاکم شده است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۶۱۵

قاسمی فرزاد با اراده دولت بر استان حاکم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حاجی‌بابایی در آئین تودیع و معارفه استاندار همدان اظهار داشت: تمام استاندارانی که در همدان تودیع و معارفه شده‌اند همه منشأ خیر و برکت بوده‌اند.

وی افزود: اما از آقای شاهرخی به طور ویژه تقدیر می‌کنم که در سلامت کامل استان همدان را مدیریت کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای بزرگی در همدان در حال انجام است، گفت: دولت امروز وظیفه سنگینی برعهده دارد و همه ما وظیفه داریم با تمام قدرت در کنار دولت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: اگر کوچک‌ترین حاشیه‌ای در این فضا ایجاد کنیم به مردم ظلم کرده‌ایم.

وی با اشاره به انتخاب استاندار جدید همدان بیان کرد: آقای قاسمی فرزاد استاندار جدید همدان با اراده هیئت دولت بر استان حاکم شده و همه ما وظیفه داریم از ایشان حمایت کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای عنوان کرد: همه بزرگان استان با اتحاد و همدلی در کنار استاندار جدید هستند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ پروژه ملی در استان همدان در حال انجام است، گفت: پروژه‌های بزرگی مانند بیمارستان هزار تخت خوابی و پروژه‌های بزرگی در جای جای استان قرار داریم.

وی افرود: امروز فضای انقلابی‌گری و عقلانیت در استان همدان حاکم است و باید به خدمت در همدان افتخار کنیم.

کد خبر 5334604

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان

علی محمد زنگانه در این نشست، تسریع در فرآیند‌های عملیاتی طرح پتروشیمی گلستان، اتمام عملیات ساخت سد نرماب، تسریع در تکمیل طرح سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان و رفع موانع تخصیص ارز و گشایش LC، تقاضای تصویب تردد مسافری از مرز اینجه‌برون به جمهوری ترکمنستان و تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی استان را خواستار شد.

زنگانه همچنین در این جلسه، گزارشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان را ارائه کرد.

وی گفت: گلستان در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، رتبه دوم کشوری کسب کرده است. قدرمطلق رشد اقتصادی استان از منفی ۵ در انتهای دولت قبل به مثبت ۳ در دولت سیزدهم رسیده است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صنعت گلستان نزدیک ۸ درصد رشد داشته است.

 در مدت فعالیت دولت سیزدهم در گلستان صادرات استان رشد ۹۵ درصدی داشته و سرمایه‌گذاری خارجی ۷ برابر شده است. امنیت سرمایه‌گذاری در گلستان به رتبه دوم کشور رسیده است. ️

تبادل مرزی از مرز اینچه‌برون به بیش از یک میلیون تن رسید و سهم گلستان از صادرات کل کشور به ترکمنستان از ۹ به ۲۱ درصد افزایش یافت. ️افزایش نرخ مشارکت اقتصادی مردم گلستان نویدبخش تحقق شعار سال است.

گلستان در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری رتبه سوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد.

تعهد اشتغال استان در دو سال پیاپی هر سال ۱۲۰ درصد محقق شده است. ️طی دولت سیزدهم شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا ایجاد مقدمات ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی در گلستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بگومگوی ثریا قاسمی با صادق قطب‌زاده
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی