Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:44:49 GMT

لواندوفسکی دست‌بردار گلزن فقید نیست! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۶۱۷

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در آستانه رسیدن به یک رکورد بزرگ دیگر قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه روزهای فوق العاده خود در بوندسلیگا امروز با چهار گل هوفنهایم را مغلوب کرده و به سه امتیاز این دیدار نیز دست یافت. رابرت لواندوفسکی در دقیقه 30 و با ضربه ای تماشایی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند و البته بدشانس بود که در یکی دو صحنه دیگر در گلزنی ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رابرت لواندوفسکی امسال در 26 بازی خود در بوندس لیگا 34 گل به ثمر رسانده و رکورد شخصی جدیدی به نام خود ثبت کرده است. اما فراموش نکنیم تازه در ماه اکتبر قرار داریم و این ستاره لهستانی می تواند در ماه های آتی به رکورد تاریخ فوتبال آلمان نیز دست پیدا کند. رکورد تاریخ آلمان متعلق به گرد مولر، ستاره سابق بایرن مونیخ است است که در سال 1972 موفق به زدن 42 گل در طول یک سال شد. حالا رابرت لواندوفسکی در حدود دو ماه باقیمانده می تواند هشت بار دیگر موفق به گلزنی شده و یک رکورد دیگر بهترین مهاجم تاریخ فوتبال آلمان را نیز از آن خود کند.

 

رابرت لواندوفسکی فصل گذشته و در رقابت های بوندسلیگا 41 بار موفق به گلزنی شده و بعد از ۴۹ سال رکورد افسانه ‌ای گرد مولر، اسطوره فقید فوتبال آلمان با زدن 40 گل در طول یک فصل را شکست. گرد مولر چند ماه قبل و پس از تحمل سال ها بیماری، درگذشت و شوک بزرگی به فوتبال جهان وارد کرد.

 

 

 

 

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!

در فصل آشفته منچستریونایتد از لحاظ مصدومیت، رکورد برونو فرناندز هم به پایان رسید.

طرفداری | کاپیتان منچستریونایتد برای اولین بار به علت مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. 

به گزارش ESPN؛ منچستریونایتد از دقایقی دیگر در سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت. با وجود تلاش تیم پزشکی شیاطین سرخ، برونو فرناندز به دلیل آسیب‌دیدگی فرصت حضور در این بازی را از دست داد. این اولین غیبت هافبک پرتغالی در بازی‌های یونایتد به دلیل مصدومیت بود. فرناندز برای اولین بار در 12 سال اخیر و پس از 832 بازی نمی‌تواند در زمین فوتبال به دلیل مصدومیت حضور داشته باشد. او طی این مدت 230 بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته بود. 

علت غیبت‌های برونو فرناندز در بازی‌ها:

4 بازی به علت محرومیت 4 بازی به علت استراحت  3 بازی حضور بر روی نیمکت 1 بازی بیماری 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)