Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:04:32 GMT

انتصابات جدید در استانداری لرستان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۷۰۷

انتصابات جدید در استانداری لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، طی احکامی جداگانه توسط استاندار لرستان، چهار انتصاب در استانداری لرستان صورت گرفت.

در این راستا «احمد رضا دالوند» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، «سید رضا حسینی» به عنوان سرپرست اداره کل حوزه استاندار، «سعید یادگاری» به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان و «کوروش بیرانوند» به عنوان مشاور استاندار لرستان معرفی و منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احکام افراد یاد شده، به صورت جداگانه صادر و برای هر یک از آنها تکالیف و مأموریت‌های مشخصی در نظر گرفته شد.

این انتصابات، جز اولین تغییرات رسمی در این دوره از مدیریت استانداری لرستان است.

کد خبر 5334615

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان انتصاب مقامات فرهاد زیویار ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی استانداری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز