Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@23:01:36 GMT

رودی ژستد بعد از بازی با ذوب آهن در استقلال

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۴۷۱۶

رودی ژستد بعد از بازی با ذوب آهن در استقلال

خبرورزشی – نزدیک به ۲۰ روز می‌شود که استقلال در صدد جذب رودی ژستد مهاجم فرانسوی شاغل در لیگ یونان است. پیش از این گفته می شد طرفین بر سر مسائل مالی اختلافاتی دارند اما با خبر شدیم این مهاجم فرانسوی بعد از بازی دوشنبه استقلال و ذوب آهن به تهران می آید تا با باشگاه استقلال وارد مذاکره رسمی شود. نزدیکان استقلال می گویند احتمال عقد قرارداد  ژستد با استقلال زیاد است اما همه چیز در مذاکرات تهران مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجیدی در آخرین مصاحبه خود هم تأکید کرده بود که علاوه بر کوین یامگا دو خارجی دیگر حتماً به استقلال می آید و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر این تیم را همراهی می کنند. دو بازیکنی که در خط حمله بازی خواهند کرد و البته گفته می‌شود یکی از آنها توانایی بازی در پست هافبک نفوذی را هم دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت نیمه نهایی بین تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند هیجان زیادی داشته و حتی قبل از شروع بازی هم اتفاقات عجیبی رقم خورد. طرفداران افراطی پی‌اس‌جی قبل از بازی یک برنامه هماهنگ شده را اجرا کردند که اتکایش برای طرفداران دورتموند ناخوشایند بود.

قبل از شروع، هواداران پاریسی طرفداران تیم آلمانی را مخاطب قرار دادند و قطعا آن‌ها اکنون عصبانی هستند. هواداران پاری سن یک بنر بزرگ را به نمایش گذاشتند که مانند عکس تیمی‌ بازیکنان روی سکوت نقش بست.

قبل از نمایش این بنر، اول آن‌ها یک بنر بزرگ دورتموند را در بخش جنوبی ورزشگاه به نمایش گذاشتند که آن را به دیوار زرد معروف این باشگاه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک تشبیه کردند.

سپس بنر بزرگی که بازیکنان پی‌اس‌جی را نشان می‌داد از دل این بنر خارج شد که به نشانه شکستن دیوار زرد در این بازی بود. این یک تحریک ناخوشایند از طرف هواداران پی‌اس‌جی بود.

همچنین چند بخش این بنر سپس توسط چند نفر از اولتراهای فرانسوی شکافته شد تا آن‌ها با مواد آتش‌زا از دل آن بیرون آمده و این پیام را اعلام کنند که امشب قصد به آتش کشیدن حریف خود را دارند.

دیگر خبرها

  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)