Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان درخصوص ورزشگاه شهید زینلی رفسنجان به صحبت پرداخت.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار مس رفسنجان مقابل پدیده خراسان اظهار داشت:

تلاش می‌کنیم تمام تمرکز و جدیت خود را داشته باشیم. باید رفته‌رفته به مرز درستی از هماهنگی و بازی تیمی برسیم و مطمئنم این موضوع زمان‌بر است. پس از وقفه بعدی دیدارهای ملی، به هماهنگی لازم می‌رسیم و باید در بیشتر دقایق مسابقه، از تمرکز بالایی برخوردار باشیم تا در اجرای برنامه‌های تاکتیکی موفق‌تر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود اعضای تیم پدیده را به سرچشمه خوشامد می‌گویم.

به گزارش طرفداری؛ وی درخصوص شرایط مبهم تیم پدیده برای این مسابقه گفت:

تجربه ثابت کرده این مواقع، با عنصر ناشناخته‌ای روبرو می‌شوید و اتفاقات، تیم مقابل را در بالاترین سطح هیجان و انگیزه قرار می‌دهد که کار ما سخت می‌شود.  دوست داشتم همه‌چیز مانند سایر بازی‌ها استاندارد باشد و در این شرایط، نحوه مقابل هم ساده‌تر است. نمی‌دانیم در چه شرایطی با رقیب روبرو هستیم.

سرمربی مس رفسنجان با تمجید از شاگردان رضا مهاجری بیان کرد:

پدیده از لحاظ انگیزه و خواستن، بالاتر از حد عادی است و این موضوع برای ما خوب نیست. تلاش می‌کنیم تمرکز خود را طی 90 دقیقه حفظ کنیم تا از این بازی سخت، نتیجه دلخواه خود را بگیریم. پدیده مقابل آلومینیوم در هفته اول منسجم بود و در این مسابقه و دیدارهای دوستانه، تنها دو گل دریافت کرده است. حریف خط دفاعی منسجمی دارد و در ضدحملات زهردار است. امیدوارم دچار مشکل نشویم.

ربیعی با اشاره به برگزاری بازی در ورزشگاه شهید زینلی رفسنجان تصریح کرد:

از همه عواملی که مجدّانه تلاش کردند تا ورزشگاه شهید زینلی به بازی برسد، تشکر می‌کنم. خواسته قلبی من و مدیران باشگاه بود که در رفسنجان میزبان باشیم و برای دیدارهای خانگی، از این شهر خارج نشویم. همه مربیان دوست دارند زمینی باکیفیت داشته باشند و زمین سرچشمه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است که به کیفیت بازی دو تیم کمک می‌کند.

وی امکانات ورزشگاه خانگی نارنجی‌پوشان را ستود و خاطرنشان کرد:

سازه ورزشگاه شامل اتاق‌های مختلف آن و نیز سیستم نور، با حرکت جهادی و همبستگی بالایی تکمیل شد تا میزبان باشیم. من سال‌های متوالی در لیگ‌های متفاوتی کار کردم و به نظرم این ورزشگاه، یکی از بهترین استادیوم‌های ایران است. هر تیمی که به ورزشگاه شهید زینلی می‌آید، لذت می‌برد و از بازی در آن استقبال می‌کند. من و سایر عوامل باشگاه، نمایندگان کارگران مجموعه مس هستیم و تیم متعلق به آنها و مردم شریف رفسنجان هستند.

سرمربی مس رفسنجان درباره وضعیت محمد انصاری بیان کرد: 

او بازیکن بسیار خوب و مودب ما بود که از لحاظ فنی به ما کمک بسیاری می‌کرد. نوک پنجه انصاری به چمن گیر کرد و ورم پا، به او اجازه MRI نمی‌دهد. برای تشخیص بهتر تورم باید بخوابد و به نظرم با مصدومیت شدیدی روبرو هستیم. آرزو می‌کنم مصدومیت انصاری جزئی باشد و پس از یک دوره کوتاه، از او استفاده کنیم. آرزو می‌کنم محمد هرچه سریع‌تر به تیم بازگردد و او مورد حمایت کامل من و باشگاه مس است. وضعیت انصاری هفته آینده مشخص خواهد شد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

تیم های مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم می روند.

طرفداری | گل گهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

اطلاعات بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - نساجی تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403؛ ساعت 17:45 ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدرضا مهدوی

آمار تقابل های اخیر دو تیم

پیش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون