Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:46:27 GMT

تحقق وعده استاندار هرمزگان به مردم بشاگرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۰۶۰

تحقق وعده استاندار هرمزگان به مردم بشاگرد

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، یکی از مطالبه های به حق مردم بشاگرد در بازدید مهدی دوستی از مدرسه روستای دستگرد درگاز این شهرستان جهت تامین نیاز این مدرسه تا زمان احداث و نوسازی آن، اختصاص کانکس ها به همراه تمامی تجهیزات مورد نیاز در این فضای آموزشی است که پس از گذشت یک هفته این امکانات استقرار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مددجویان متقاضی وام پنل خورشیدی و تمامی طرح های اشتغال زایی در بشاگرد، همچنان از حمایت های کمیته امداد بهره مند خواهند بود.

در سفر اخیر استاندار هرمزگان به شهرستان بشاگرد، تعدادی از مردم  این منطقه خواستار حذف بند «من متعهد می گردم در صورت دریافت وام از حمایت امداد خارج شوم » در فرم تعهد متقاضیان وام اشتغال شدند که با پیگیری انجام شده توسط استاندار، این بند از تعهدنامه برای «دریافت وام پنل های خورشیدی و تمامی طرح های اشتغال مناطق بشاگرد» حذف شد.

 استاندار جدید هرمزگان روز جمعه بیست و سوم مهرماه امسال با اتفاق معاون هماهنگی اموزر عمرانی استانداری، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اجرایی استان به بشاگرد به عنوان نخستین سفر شهرستانی رفت و مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کرد.

این سفر که از صبحگاه جمعه شروع شد ابتدا به رسم ادب به گلزار شهدای این شهر رفت و به شهیدان گلگون کفن گمنام آرمیده در بشاگرد با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد و پس شرکت در نشست شورای اداری به هنگام نماز هم درجمع مردم مردم نمازگزار حاضر شد.

پاسخگویی و پیگیری مشکلات بیش از ۵۰ نامه و درخواست مردمی، تجلیل از موکب داران اربعین حسینی و تلاشگران نیروی انتظامی در حاشیه آیین نماز جمعه، بازدید و بررسی مشکلات مربوط به آب و برق شهرک دستگرد درگاز، دیدار مردمی و بررسی مشکلات روستاهای کارگنجی، درشهر ، بشنو و شهر گوهران ، نشست صمیمی با جمعی از نمایندگان گروه های جهادی و مردم شهرستان بشاگرد در مسجد جامع سردشت و دستور برای استقرار کانکس در مدرسه شهید رضا دهقانی روستای دستگرد درگاز به اداره کل نوسازی از دیگر برنامه های وی بود.

 بشاگرد با جمعیت بیش از  ۵۰هزار نفر به مرکزیت شهر سردشت در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شمال شرق هرمزگان۳  بخش ، ۲شهر، ۶ دهستان و ۲۰۲ روستا و درسال ۸۷ از بخش به شهرستان ارتقای یافت همچنان یکی از مناطق محروم استان است.

برچسب‌ها بشاگرد استانداری هرمزگان کمیته امداد امام خمینی هرمزگان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بشاگرد استانداری هرمزگان کمیته امداد امام خمینی بشاگرد استانداری هرمزگان کمیته امداد امام خمینی هرمزگان مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب