Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، یحیی الهی،فرمانده نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی در روستا‌های اطراف کوهدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تحقیقات میدانی، رصد سارقان سابقه دار و بررسی سرنخ‌های موجود یک سارق حرفه‌ای را در اطراف " کوهدشت " شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارق در ابتدا منکر اعمال مجرمانه خود شد، اما در نهایت با روبرورشدن با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت ادوات کشاورزی اعتراف کرد.
سردار الهی درپایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیسی می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و این امر در نهایت افزایش احساس آرامش و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در لرستان شناسایی شدند
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در پی کسب اطلاعات مبنی بر جابجایی مقادیری سلاح غیرمجاز توسط ۲ نفر اعضای باند قاچاق اسلحه و مهمات با یک دستگاه سواری پژو آردی از غرب کشور به لرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با ۲ اکیب ویژه در جاده‌های ارتباطی استان مستقر و در ورودی شهرستان سلسله به خرم آباد خودروی پژو آردی مورد نظر شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴ قبضه کلت کمری غیر مجاز کشف شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی لرستان دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه