Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@03:01:44 GMT

ازدیاد پست است یا قحط الرجال

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۳۱۴

ازدیاد پست است یا قحط الرجال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بی تفاوتی در انتصاب ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان خواف موضوعی است که حسین ابراهیم بای از فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی طی یادداشتی به آن پرداخته است.

در این یادداشت می‌خوانید:                                                                                .

فلسفه وجودی دانشگاه، آموزش، پژوهش و تولیدات علمی است و این امر باعث می‌‌شود که در زمینه‌های متعدد تاثیرگذار  و موجب تحول و رخدادهای عظیم در جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این باوریم چنانچه دانشگاه بخواهد در عالی‌ترین سطح پیش برود لازمه آن وجود مدیری توانمند که با تمام توان جهت موفقیت آن تلاش و در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی کند.

دانشگاه پیام نور شهرستان خواف با توجه به دارابودن حدود یک‌هزار دانشجو و ۱۵ رشته تحصیلی  اگر بخواهد به لحاظ کیفیت وکمیت توسعه یابد باید درتعیین ریاست آن سریعا تصمیم‌گیری شود چراکه تاکنون هیچ تصمیمی از سوی مسئولان اتخاذ نشده و این دانشگاه حدود یک سال  است که با سرپرست اداره می‌شود؛ سرپرستی که خود کارمند است و نه تنها این دانشگاه بلکه سرپرستی دانشگاه پیام نور شهرستان رشتخوار را نیز عهده داراست.

مدت زمان تصدی سرپرستی طبق آیین‌نامه و قانون در ادارات سه ماه بیش نیست که تحت شرایط خاص تا یک دوره و حداکثر ۶ ماه قابل تمدید است، چنانچه این زمان ادامه پیدا کند قطعا آن نهاد یا اداره را با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد ساخت.

حال سوال اینجاست چرا قانون نادیده گرفته می‌شود؟ و این دوران گذرا چه زمان به پایان خواهد رسید مگر نه این است این زمان موقت برای رسیدن به یک مدیر ایده‌آل وضع شده است، روشن است که سرپرست از اختیارات کامل برخوردار نیست و این امر چنانچه ادامه یابد نه تنها موجب تعالی و پیشرفت آن نهاد نمی‌شود که قطعا آسیب وضرر آن بیشتر خواهد بود.

ثانیا مگر قحط‌الرجال است؟ چرا باتوجه به برخورداری از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان و وجود نیروهای خوش‌فکر و با تجربه درنظام اداری نباید از این منابع انسانی ارزشمند استفاده شود؟

باتوجه به اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشجو از منظر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام(رضوان الله علیه) و رهبر فرزانه انقلاب(دامت برکاته) که اعتبار ونقش کم‌نظیری برای آن قائلند این بی تفاوتی در انتصاب ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان خواف قابل درک نیست.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: یادداشت دانشگاه پیام نور شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • پیام جنجالی خواننده مطرح برای نتانیاهو |‌ بله آقای نتانیاهو! امیدواریم که شما ...
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل