Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که نباید به تیم ویسی استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت، گفت:. فولادی ها باید شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.

عزیز فریسات در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست فولاد مقابل پرسپولیس، اظهارکرد: پرسپولیس پیش از بازی با فولاد در دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با سه گل شکست خورده بود و در واقع یک تیم زخم خورده بود و در لیگ برتر به دنبال این بود که اعتبار خود را برگرداند و همین نیز سبب شد تا انگیزه این تیم نسبت به فولاد بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازی فولادی ها فکر کردند چون پرسپولیس از الهلال سه گل دریافت کرده بود، می توانند در اهواز خیلی راحت این تیم را شکست دهند و به نظرم کمی غرور کاذب در بازیکنان ایجاد شد و کمی هم دچار اعتماد به نفس بیش از حد شدند.

این مربی فوتبال گفت: اما در شرایط فعلی که فولاد بازی را به پرسپولیس واگذار کرده، صحبت من با هواداران این است که باتوجه به این که بازی اول بود باید به کادرفنی فرصت بدهند. این کادرفنی بومی است. مدیریت باشگاه نیز باتوجه به این که پنجره باشگاه بسته بود، تلاش کرد تا بازیکنان فصل قبل حفظ شوند که حدود 95 درصد تیم حفظ شد و اکنون نیز که پنجره باز است، صد درصد یکی دو نفر به این تیم اضافه خواهند شد و ان شاءالله شاهد باشیم که فولاد روز به روز بهتر شود.

وی ادامه داد: به هرحال کادرفنی جوان و بومی فولاد نیاز به حمایت دارد. فولاد متعلق به هواداران است و باید مورد حمایت قرار بگیرد تا به مسیر خود برگردد و بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند. فولادی ها باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.

فریسات عنوان کرد: امیدوارم فولادی ها در بازی با آلومینیوم تمام تلاش خود را انجام دهند و یک نتیجه در شان فولاد کسب کنند. هواداران دوست دارند همیشه فولاد را قهرمان و با نتایج خوبی ببیند اما برد و باخت جزیی از فوتبال است و هواداران باید صبر و حوصله داشته باشند و به تیم و بازیکنان فرصت دهند.

وی گفت: نباید به تیم استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت. این فولاد اکنون به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد تا نتایج آن روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان عزیز فریسات فولادی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دیدار اخیرش اجازه کسب پیروزی به فولاد خوزستان که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط بود را نداد و توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و روی ارسال یونس اکبرپور و ضربه تمام کننده محمدامین کاظمیان به گل برسد تا یک امتیاز به دست بیاورد.

یونس اکبرپور که در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر در ترکیب منتخب سیدمجتبی حسینی و سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم اراک حضور داشته و شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، در دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد و توانست پاس گل بدهد.

این مدافع چپ 22 ساله در دقیقه 61 با نفوذ از سمت چپ زمین، پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی را با ارسال دقیق به محوطه 6 قدم فولاد خوزستان فرستاد تا محمدامین کاظمیان با ضربه سر شیرجه‌ای گلزنی کند.

اکبرپور که در این فصل دو پاس گل دیگر در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان داده بود، برابر فولاد هم توانست پاس گل بدهد و تبدیل به چهارمین بازیکن ایرالکو شود که سه پاس گل در این فصل به ثبت رساندند.

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم