Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده ردبول مسابقه فردا را از پول پوزیشن آغاز خواهد کرد.

مکس ورستپن مسابقه فردا را از خط یک آغاز خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، جلسه تعیین خط گرندپری آستین آمریکا در پیست آمریکا واقع در تگزاس از ساعت 00:30 یکشنبه آغاز شد و این مکس ورستپن، راننده ردبول بود که موفق شد در زمان 1:32.910 زودتر از رقبا کار خود را تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب مکس فردا در پول پوزیشن قرار خواهد داشت و مسابقه را از خط یک آغاز می کند. در رتبه دوم راننده مشهور فراری قرار دارد. لوییس همیلتون امروز عملکرد بسیار خوبی داشت و با فاصله ای 0.0209 ثانیه ای نسبت به ورستپن در رتبه دوم قرار گرفت. نفر سوم نیز دیگر راننده ردبول بود. سرجیو پرز که امروز در دورهای تمرینی نیز عملکرد خوبی داشت پس از مکس و همیلتون در رتبه سوم قرار گرفت.

والتری بوتاس، فاتح گرندپری ترکیه نیز در رتبه چهارم جای گرفت. جایگاه پنجم و ششم نیز به دو راننده فراری تعلق گرفت. چارلز لکلرک و کارلوس ساینز به ترتیب پنجم و ششم شدند. جرج راسل، لنس استرول، نیکولاس لطیفی، کیمی رایکونن، میک شوماخر و نیکیتا مازپین در Q1 از جریان رقابت کنار رفتند. همچنین استبان اوکان، سباستین فتل، آنتونی جوویناتزی و فرناندو آلونسو در Q2 از رقابت کنار رفتند. در پایین رده‌ بندی کلی رانندگان در جلسه تعیین خط گرندپری آمریکا را مشاهده کنید:

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرسدس به دنبال آزمایش w15 در ملبورن

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اندرو شولین، مدیر فنی مرسدس بنز گفت که تیم آلمانی قصد دارد در طول گرندپری استرالیا آزمایش‌هایی را انجام دهد تا مشکلات خودروی W15 را حل کند.

شولین گفت: ما پس از گرندپری‌های بحرین و عربستان داده‌های فنی را جمع‌آوری کردیم. بر اساس این داده‌ها، ما یک برنامه کاری برای تمرینات در ملبورن خواهیم ساخت. در بخش آیرودینامیک و دینامیک خودرو کارهای زیادی در حال انجام است. ما سعی خواهیم کرد آزمایش‌هایی را در استرالیا انجام دهیم که امیدواریم راه بهبود عملکرد خودرو را به ما نشان دهد.

مدیر فنی تیم مرسدس بنز افزود: ما چندین مشکل داریم که یکی از آنها عدم تعادل در پیچ‌های پر سرعت است که رانندگان بیش از حد فرمان می‌دادند. در جاهایی که دست اندازها خیلی دور نیستند، آنها باید به خودرو اعتماد کامل داشته باشند. تصور کنید این برای رانندگان چقدر ناراحت کننده است. این عامل تعیین کننده در مسابقه مقدماتی و اصلی بود. مهمتر از همه، ما فاقد تسلط بر خودرو هستیم. این یکی از چیزهایی است که ما به شدت روی آن کار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • پایان سال جدید برای گل‌گهر با حسرت
  • جلسه شورای عالی کار بدون تعیین دستمزد پایان یافت | دستمزد کارگران فردا مشخص می شود؟
  • فرمول تعیین حقوق کارگران اعلام شد
  • فاش شدن یک مسیر اختصاصی برای خروج فرستاپن
  • فاش شدن یک مسیر اختصاصی برای خروج فرستاپن از ردبول
  • محاسبه شهریه کودکستان‌ها بر اساس فرمول سامانه سازمان تعلیم و تربیت صورت می‌گیرد
  • طرح تشویقی اسنپ برای رانندگان، به سرانجام نمی رسد
  • پلیس راهور: روزه گرفتن باعث هوشیاری در رانندگی می‌شود
  • نایب‌قهرمان فرمول یک به دنبال پول است یا مقام؟!
  • مرسدس به دنبال آزمایش w15 در ملبورن