Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برد 4-2 میلان مقابل بولونیا در هفته نهم فصل 2021/22 سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی میلان در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

به دردسر افتادیم چون وقتی با یک بازیکن بیشتر با نتیجه 2-0 جلو بودیم، تصور کردیم که بازی تمام شده است. وقتی بازی را تمام شده در نظر بگیرید و دست از بازی بکشید، باید خود را برای هر سناریویی آماده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه قدرت خود را نشان دادیم و پس از مساوی شدن به بازی برگشتیم و بردیم.

بازی مقابل تیم 9 نفره، ذهنیت تیم را تغییر داد و بازیکنان عصبی بودند. حضور هم زمان ژیرو و زلاتان در زمین نیز باعث گیج شدن ترکیب شد و ناخودآگاه بازیکنان به ارسال های بلند تمایل پیدا کردند که اکثرا بدون هدف بود. تصور من این بود که اضافه شدن ژیرو به زلاتان در خط حمله، گزینه های بیشتری در خط حمله به تیم اضافه می کند. 

وقتی 2-0 جلو بودیم باید بازی را کنترل می کردیم اما نگرش اشتباهی داشتیم. عملکرد تیم در نیمه اول بسیار خوب بود و موقعیت های زیادی داشتیم اما در شروع نیمه دوم با نگرش اشتباهی وارد زمین شدیم که البته یک درس بزرگ برای تیم بود.

به ثمر رساندن گل های فراوان در دقایق پایانی بازی فقط به معنی داشتن آمادگی بدنی مناسب نیست بلکه ذهنیت تیم را نشان می دهد. این ذهنیت بازیکنان است که تفاوت را ایجاد می کند و باعث می شود تا آخرین لحظات به برد ایمان داشته باشیم.

این یک برد بسیار مهم برای ما بود. معمولا چنین دیدارهایی دشوار است چون ما از لیگ قهرمانان اروپا برگشتیم و تیم حریف یک هفته کامل زمان داشت تا آماده این بازی شود. در هر صورت برنده شدیم و درس مهمی گرفتیم. اکنون باید از تکرار چنین اشتباهی جلوگیری کنیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • تونی کروس: 90 دقیقه بهترین تیم زمین بودیم؛ در فینال شانس بیشتری نسبت به دورتموند داریم
  • وقتی پیراهن رئال را می پوشید سوپرمن می‌شوید!
  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟