Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در تهران گفت، جمعیت میلیونی مردم حاضر در تجمع‌های شهرهای مختلف یمن به مناسبت ولادت رسول اکرم(ص) به دنیا ثابت کرد که توطئه‌های هفت ساله اخیر علیه این این کشور ناکام ماند و این ملت یمن بودند که پیروز شدند.

وی در گفت‌وگو با شبکه المسیره با بیان اینکه یمنی‌ها از خشم بین المللی نسبت به صحنه بزرگ تجمع صنعاء متعجب نیستند، گفت: طبیعی است که ائتلاف متجاوز پس از اینکه متوجه شکست خود شده است، ابزارهای خود را چه در شورای امنیت و چه در غیر آن بسیج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر یمن افزود: برایمان سوال است، چرا وقتی که ائتلاف متجاوز جان غیرنظامیان را در مارب می‌گرفت یا القاعده و داعش را در آنجا به خدمت می‌گرفت، آمریکا نگران این استان و سراسر یمن نبود.

الدیلمی گفت: نگرانی آمریکا بیانگر ترس بجا و طبیعی آن با افول شهرت بین المللی آن و ناتوانی آن در متوقف کردن موفقیت‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در نبرد تاریخی با آمریکا است.

سفیر یمن در تهران تاکید کرد: وقتی می‌بینیم که بقیه کشورهای منطقه در نتیجه مداخلات آمریکا چه بلایی بر سرشان آمده است، به اهمیت آنچه در یمن پس از قطع دست هژمونی و دستیابی به استقلال حاصل شده است، پی می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی اهتمامی به راه حل سیاسی نشان نمی‌دهند، گفت: همه به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که همه اعضای این ائتلاف در همه ابعاد شکست خورده‌اند.

الدیلمی ادامه داد: ما اخیرا ملاحظه کرده‌ایم که رئیس جمهور آمریکا، وزیر خارجه و فرستاده ویژه آن به طور مستقیم به پرونده یمن اهمیت می‌دهند و نه سعودی‌ها و البته چیزی که آمریکا را به سمت توقف جنگ سوق خواهد داد، دستاوردهای میدانی بیش‌تر است.

سفیر یمن تصریح کرد: آنچه را یمن در چارچوب تلاش‌ها برای حل مساله این کشور مطرح می‌کند، حق مشروعی است که با هفت سال جنگ تحمیلی علیه این کشور ایجاد شده است و راه حل‌های ناقص ملت یمن را به نتیجه‌ای نخواهد رساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیر یمن در تهران صنعاء سفیر یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +جزئیات

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می‌کنند.

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین

 

اجتماع دانشجویان و دانشگاهیان استان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در آمریکا

 

تجمع دانشجویان و دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان

 

اجتماع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بابایی قزوین

 

تجمع دانشجویان دانشکده شاهد در پی اعتراض به دستگیری دانشجویان آزاده‌خواه در آمریکا و دولت های غربی

 

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نزجار از نقض آزادی بیان توسط کشور مدعی آزادی برگزار می شود

این تجمع یکشنبه ۹ اردیبهشت ، بعد از نماز ظهر در مقابل سر در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.

 

تجمع دانشجویان دانشگاه تهران

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم نمودن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، در سردر اصلی دانشگاه تهران تجمع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +جزئیات
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا