Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@05:20:19 GMT

یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۰۲۰

یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از العهد، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. در همین راستا، نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به قدس اشغالی درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست‌ها در جریان این درگیری‌ها ۶ فلسطینی را بازداشت کردند.

این در حالی است که چندی پیش اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد. اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که حوادث پی در پی در فلسطین و نیز تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای تحمیل شرایط جدید به فلسطینیان را زیر نظر دارد.

در بیانیه مذکور خطاب به رژیم صهیونیستی گفته شده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این سطح خطرناک، ایجاب می‌کند که واکنش‌های کوبنده‌ای به آن نشان دهیم. طبیعی است که تداوم این جنایت‌ها موجب خواهد شد تا اوضاع بیش از پیش تنش آلود گردد.

در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم صهیونیستی مسئول تبعات و پیامدهای جنایات خود علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری است. ما اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها به جای پس دادن تاوان جنایت‌های گذشته خود، اکنون جنایت‌های جدیدی را مرتکب شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم اسرائیل رژیم صهیونیستی یورش نابلس کرانه باختری ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم رژیم صهیونیستی جنایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، بار دیگر تظاهراتی اعتراضی را در سرزمین‌های اشغالی ترتیب داده‌اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه، خیابان روبروی محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسدود کرده‌اند.

بر این اساس شهرک‌نشینان معترض با بستن این خیابان دست به اعتصاب و تظاهرات علیه نتانیاهو و کابینه وی زده‌اند و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه شده‌اند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون یکی از معترضان صهیونیست را در برابر محل اقامت نتتانیاهو بازداشت کرده است.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6088128

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها