Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@05:09:07 GMT

ادامه فعالیت آتشفشان لاپاما

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۱۶۳

‍‍‍‍‍‍

فعالیت آتشفشان لاپالما در جزایر قناری اسپانیا پس از گذشت بیش از یک ماه ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هیچ نشانه‌ای از کاهش فعالیت به چشم نمی‌خورد و همچنان مواد مذاب و گرد و غبار غلیظ با شدت از دهانه آتشفشان به بیرون پرتاب می‌شود. تاکنون ۸۵۰ هکتار از اراضی اطراف کوه لاپالما را مواد مذاب احاطه کرده و روزانه حدود ۴ هکتار به این میزان افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روز چند زمین لرزه قوی و ضعیف هم در منطقه رخ می‌دهد. دیروز شدیدترین زمین لرزه، ۴.۹ ریشتر قدرت داشت. فعالیت آتشفشان لاپالما از ۲۸ شهریور آغاز شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: آتشفان ، لاپاما ، جزایر قناری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آتشفان جزایر قناری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوهپایه بدست افراد سودجو و زمین خوار که مورد تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی قرار گرفته بود با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف انجام  و این اراضی به بیت‌ المال داده شد.

  آقای بخشی مجموع مساحت رفع تصرفات کوهپایه کرمان را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان  اعلام و خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مقوله‌هایی است که در اهتمام نسبت به آن تلاش و کوششی که شایسته و درخور است صرف نشده است.

روستای کوهپایه در فاصله ۳۳ کیلومتری شمال شرق شهر کرمان قرار دارد و از مناطق گردشگرپذیر به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • تردستی با دست های کوچک
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود