Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش تلفنی جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت تعداد: 3 نفر مقطع مورد نیاز: دیپلم به بالا تسلط کامل به اصول فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی فن بیان قوی آشنا به کامپیوتر دارای سابقه کاری فروش تلفنی حداکثر سن 35 سال حقوق ثابت (توافقی) بیمه پورسانت سایر مزایا حسابدار جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت مقطع مورد نیاز: لیسانس و یا فوق لیسانس حسابداری تسلط کامل به نرم افزار حسابداری هلو حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط آشنا به مسائل قانونی حداکثر سن 35 سال حقوق ثابت (توافقی) بیمه سایر مزایا کارشناس تولید محتوا جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت مقطع مورد نیاز: کارشناسی به بالا طراحی و تولید خلاقانه محتوا، اخبار و اطلاعات در وب سایت و شبکه های اجتماعی مسلط به ادبیات تبلیغاتی و فنون نگارش و نویسندگی تاثیرگذار در فضای مجازی مسلط به نحوه تبلیغات، ترفندها و راهکارهای افزایش نرخ تعامل و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و وب تسلط به انواع شبکه های اجتماعی پرکاربرد نظیر (تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و …) آشنایی و تسلط با نرم افزارهای گرافیکی و طراحی مانند فتوشاپ رشته تحصیلی مرتبط حقوق ثابت بیمه پورسانت سایر مزایا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با درج عنوان شغلی به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09105889152 ایمیل raybinjob@gmail.com پربیننده ترین استخدام در وزارت بهداشت سرعت می گیرد؟ استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت شیرین وطن در تبریز استخدام کارشناس بازرگانی و کارشناس سورسینگ با بیمه، بیمه تکمیلی در تهران استخدام کارشناس امور نمایندگان در شرکت پرشیا خودرو در تهران استخدام مهندس معمار در شرکت طرح و ساخت کاخ در محدوه یوسف آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت فروش تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود

سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از ۴۳۵ هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از 435 هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است این در حالی است که  سازمان تامین اجتماعی حق بیمه تکمیلی مربوط به بهمن و اسفندماه را از حقوق بازنشستگان کسر کرده است .
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بازنشستگان با توجه به وضعیت جسمانی و ابتلا به بیماری های مختلف  نیازمند برخورداری از خدمات درمانی با کیفیت هستند که خوشبختانه در حال حاضر بیش از 4میلیون و 200هزار بازنشسته تحت پوشش  بیمه تکمیلی درمان هستند.
موسوی تاکید کرد: با توجه به اینکه خیلی بازنشستگان  در مراکز درمانی و بیمارستانها بخشی از هزینه ها را از جیب پرداخت می کنند لازم است تا خسارتهای درمانی این قشر در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود .
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بسیاری از بازنشستگان مشکلات مالی  و معیشتی  دارند و اگر هزینه های بیمه تکمیلی را زودتر پرداخت  کنند شاید گوشه ای از  گرفتاری های آنها برطرف شود .
وی اظهار داشت: باید از مسولان سازمان تامین اجتماعی سوال کرد که  چرا در پرداخت  خسارتهای درمان  بازنشستگان که عمدتا از قشر ضعیف و زحمتکش هستند تعلل  می کنند ؟ در حالی که  هر ماه پول کسورات بیمه از حقوق بازنشستگان کسر می شود.
موسوی افزود: انتظار می‌رود قبل از پایان سال مسئولان  سازمان تامین اجتماعی هر چه سریعتر نسبت به پرداخت این هزینه ها  اقدام نمایند تا رضایت مندی این عزیزان تامین شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی ۶۰ هزار نفری با امضای قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی
  • فعالیت مغز افرادی که بر چند زبان تسلط دارند با دیگران چه تفاوتی دارد؟
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • ترجمیک، بهترین موسسه خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا
  • ببینید | ماجرای نجات نوزادی که تلفنی به دنیا آمد از زبان کارشناس اورژانس رو آنتن برنامه زنده
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • ابراز خوشحالی کارشناس اورژانس بابل از پیام رهبر انقلاب/ احساس کردم دست خدا روی زمین بودم
  • مأموریت ما همراهی کاربران از طریق فعالیت سوشالی در فرایند خرید است
  • سقوط شاخص انتظارات تورمی در آستانه نوروز