Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مولانا «سید عبدالمجید آغا» عضو ارشد حزب جماعت اسلامی بلوچستان در هجدهمین وبینار از سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: در زمان حاضر بیش هر زمانی نیاز به وحدت اسلامی داریم؛ چرا که شاهد توطئه های گستره ای علیه جهان اسلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان اسلام براي تفرقه افكني بين مسلمانان جهان و برای ایجاد تفرقه و تشتت میان آنها و تقسیم آنها میان گروهها و قومیت های مختلفی برنامه دارند؛ لذا ما باید برای خنثی کردن این توطئه ها باهم متحد و منسجم بشویم؛ وحدت و انسجام را عملی کنیم تا به اهداف بالای خود برسیم.

وی ادامه داد: فراعین زمان حاضر می خواهند میان مسلمانها تفرقه بیاندازند، اما مسلمانان وظیفه دارند که با ایجاد وحدت این توطئه ها را نقش بر آب کنند. 

عضو ارشد حزب جماعت اسلامی بلوچستان، تصریح کرد: پیروان جریان های موسی و فرعون هنوز زنده اند، راه های حق و باطل تا قیامت ادامه دارد؛ اگر می خواهیم به عنوان یک مسلمان زندگی کنیم، باید نقش موسی علیه السلام را ایفا کنیم؛ امروز این موضوع به یک تفکر و اندیشه تبدیل شده است و این همان مسیرهای یزیدیت و حسینیت است. کسی که نمی تواند نقش حسینی ایفا کند، هرگز نمی تواند ادعا کند که او حسینی است؛ این هم یک شرط دارد و آن اینکه جریان یزدیت را با اندیشه و تفکر خود شکست دهد، از تفرقه گرایی پرهیز کند و علیه توطئه هایی دشمنان اسلام مبارزه کند. 

عبدالمجید آغا تأکید کرد: ما باید راه امام حسین(ع) را ادامه بدهیم؛ اگر کسی از امام حسین (ع) پیروی نکند و فقط بر زبان نام حسین(ع)  را جاری کند، مکتب حسین را ترویج نمی کند، بلکه در واقع از یزیدیت حمایت می کند.   

عضو ارشد حزب جماعت اسلامی بلوچستان، ضمن قدردانی مجدد از مجمع تقریب به خاطر برگزاری کنفرانس وحدت، گفت: برگزار کنندگان این کنفرانس توطئه ها و اهداف شوم قدرت های استعماری را ناکام گذاشتد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: کنفرانس1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» در مکه مکرمه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، هدف از برگزاری این کنفرانس که شخصیات برجسته اسلامی از جمله مفتیان و علمای بزرگ از مذاهب مختلف در آن حضور دارند، تقویت تفاهم و همکاری میان مذاهب اسلامی از طریق نشست علمی برادرانه، با محتوای گفت‌وگوهای هدفمند برای تقویت روابط در راستای اهداف مشترک، به‌ویژه در مورد موضوعات کلی که نیازمند وحدت نظر شرعی دارد، عنوان شده است.


تمرکز بر راه‌های مقابله با سخنرانی‌ها، شعارها و اقدامات افراط‌گرایانه طایفه‌ای که به درگیری‌های مذهبی دامن می‌زند و به ارزش‌های برادری اسلامی و چهره اسلام و مسلمانان لطمه وارد می‌کند، تأکید بر فهم ویژگی‌های مذهبی و رد هر گونه اهانت به مذاهب اسلامی، تأکید بر تعامل میان همگان بر اساس تسامح عالیه اسلام، تبادل نظر و مشاوره علمی و روشمند از طریق آداب و حکمت گفت‌وگو و به دور از درگیری از جمله موضوعاتی است که در این کنفرانس مطرح می‌شود.


شرکت کنندگان در این کنفرانس سند ساختن پل میان مذاهب اسلامی را بر اساس نقشه راهی که همگان را به سمت تسهیل در تحکیم روابط، تقویت اعتماد و روشن کردن مسیر پیش می‌برد، صادر خواهند کرد.


این کنفرانس در نتیجه آگاهی انجمن جهان اسلام از نقش مهم و اساسی خود در ایجاد وحدت میان علمای امت اسلامی و افزایش اعتماد و همکاری بین مذاهب مختلف بر اساس ارزش‌های اسلامی تنظیم‌شده در سندی که انتظار می‌رود در پایان کار کنفرانس صادر شود، برگزار می‌گردد.

این کنفرانس همچنین شامل یک نشست ویژه است که علمای بزرگ در خصوص فاجعه غزه و همبستگی کامل با آن و مسئولیت جامعه بین‌المللی و وجدان انسانی در برابر این فاجعه سخنرانی کرده و بر حق مردم فلسطین در برپایی دولت مستقل با پایتختی قدس شریف تأکیدخواهندکرد.
 

دیگر خبرها

  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • روزنامه جمهوری اسلامی : دو سال و نیم برای عملی شدن وعده مبارزه با فساد کافی است اما هنوز انواع و اقسام مفاسد وجود دارد
  • ادامه سریال غیبت‌های نکونام در نشست‌های خبری قسمت «N اُم»/ هاشمی نسب روی حرف خودش هم نماند!
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سطله اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • نتانیاهو: پیش از آنکه به اهداف خود برسیم، جنگ متوقف نخواهد شد
  • برگزاری کنفرانس«ساختن پل میان مذاهب اسلامی»باحضور نمایندگان ایران
  • رمضان ماه تحکیم وحدت مسلمین است/ روزه؛ نمود عینی و عملی وحدت
  • برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» در مکه مکرمه
  • اراده مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته است | باید به مبارزه سازمان‌یافته با فساد برسیم