Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:49:40 GMT

نظر مثبت شورای رقابت با افزایش تعرفه تلفن ثابت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۴۱۷

نظر مثبت شورای رقابت با افزایش تعرفه تلفن ثابت

محمدرضا بیدخام در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به درخواست و پیشنهاد شرکت مخابرات ایران برای افزایش نرخ‌های خدمات مخابراتی که چندین سال است بدون تغییر باقی مانده است، گفت: شرکت مخابرات ایران در راستای تغییر مدل تعرفه گذاری و افزایش نرخ تلفن ثابت، پیشنهاد خود را به شورای رقابت ارائه کرده است که این شورا در زمینه افزایش قیمت این تعرفه‌ها با توجه به افزایش قیمت سایر هزینه‌ها، نظر مثبت خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درخواست مخابرات برای تغییر تعرفه‌ها به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه شده است و این درخواست هم اکنون در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در دست بررسی است.

بیدخام در پاسخ به این سوال که مخابرات برای افزایش تعرفه‌ها چه رقمی را پیشنهاد داده است، افزود: این پیشنهاد مربوط به یک عدد خاص نبوده و برای نرخ خدمات تلفن ثابت، یک فرمول پیشنهاد شده است. به بیان دیگر تغییر مدل تعرفه گذاری این خدمات، پیشنهاد داده شده است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران پیشنهاد افزایش چندین برابری نرخ تلفن ثابت را رد کرد و گفت: هنوز خروجی این پیشنهاد مشخص نیست و تا زمانی که فرمول پیشنهادی تأیید نشود، نمی‌توان برآورد کرد که نرخ این خدمات چه مقدار افزایش خواهد داشت.

وی افزود: به نظر می‌رسد که کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نیز با افزایش تعرفه تلفن ثابت موافق است و در صورت تصویب این پیشنهاد، شاهد حل مشکلات اقتصادی مخابرات و شکوفایی در توسعه این بخش خواهیم بود.

کد خبر 5334385 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران شورای رقابت تعرفه تلفن ثابت افزایش قیمت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جایزه مصطفی ص فیس بوک شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری گوگل همراه اول تحقیقات علمی ایالات متحده امریکا صنایع غذایی ایرانسل طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی نوآوری فناوری فضایی تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت پرسرعت در روستاهای مسجدسلیمان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با اجرای پروژه توسعه و افزایش پوشش شبکه ارتباطات مخابراتی در روستا، روستای تنگ‌پل از توابع شهرستان مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت اپراتور همراه اول قرار گرفت.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با تلاش مستمر کارشناسان حوزه معاونت سیار و انجام تعهدات برای افزایش پوشش ارتباطات مخابراتی در روستاها، پس از تأمین زیرساخت‌های ارتباطی و تجهیزات فنی مورد نیاز، دکل مخابراتی شبکه ارتباطی پر سرعت همراه در روستای تنگ‌پل از توابع شهرستان مسجدسلیمان با تکنولوژی 2G و 4G نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با اتمام عملیات نصب و راه‌اندازی این دکل مرتفع مخابراتی و وارد مدار شدن این سایت به شبکه گسترده همراه، روستای تنگ‌پل، مناطق اطراف و جاده‌های مواصلاتی منتهی به این روستا زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه را می‌توان کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر بهره‌مندی روستاییان از شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد که از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به ویژه برای افزایش پوشش شبکه سیار و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

کد خبر 736549

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد ۱۴۰۳
  • اعتراض شدید کارگران به پیشنهاد عجیب دولت درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ گلپور: کارگران صدقه‌بگیر دولت نیستند
  • تغییر ۲ رئیس اداره کاشان در سکوت خبری
  • نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت همراه اول در کیان آباد اهواز
  • تشریح برنامه های 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال 
  • فوری؛ پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق کارگران اعلام شد/ وزیر کار در جلسه امروز شورای عالی کار چه گفت؟
  • افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال آینده
  • قیمت اقامتگاه ها درنوروز ثابت است
  • تجهیز اولین روستای ‌خوزستان‌ به فیبرنوری خانگی و اینترنت پرسرعت
  • اینترنت پرسرعت در روستاهای مسجدسلیمان